Advertenties

Trillen megane G3 instalatie

Gestart door Marcelo, 6 juli 2007, 02:40:15

Vorige topic - Volgende topic

Marcelo

Hallo Forum leden,

ik heb vanaf dat ik mijn megane coupe 1.6 16v sport (op Gas G3) een enorm iritant probleem.

hij heeft soms de neiging om bij het terug schakelen, laag in zijn toeren te duiken tot iets onder de 500 Rpm.

en het vervelende eraan is:

hij stottert als een gek, zo hard dat de versnellingspook in z'n vrij wil schieten.( met het gevolg dat je niet kan schakelen )

en ook dimt de buitenverlichting dan, Ik ben met dit probleem meerdere Keren bij de Renault Garage geweest!!

hun hebben er het volgende aan gedaan:

Stappenmoter vervangen, opnieuw ingeleerd op gas, luchtregelschuif gereinigt, en de luchtslang herstelt.

en nog steeds doet dit probleem zich voor :?

nu is mijn volgende afspraak op 3 september, Maar ik vroeg me af of 1 van jullie Dit probleem eerder heeft gehad Of wat er eventueel aan gedaan kan worden.

zodat ik dat kan bespreken met de des betreffende monteur, (ook hij snapt er niks meer van)

Ik Hoor het graag, !-!

Groet, Marcelo

Paul

De slang van het luchtfilter moet op lpg verlengd zijn en niet meer in de rijwind hangen.
Heeft jou auto dit?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Marcelo

@jochem,

oke jochem bedankt voor de tip ik ga het zeker eens proberen hopen dat het wil werken !-!

@ paul,

ja paul ik heb mijn lucht slang verlengt en uit de rijwind, kijk maar!!

alvast bedankt jongens !-! !-! !-!

Het is misschien een rare vraag, Maar vandaag stond ik stil moter liep mooi stationair, ik trap de koppeling in en hij stotterde:?

kan het aan de koppeling liggen???

hoor het graag groet, marcelo

Albert_Megane

hoi

mijn slang van de luchtfilter was stuk nu heeft de monter de slang er vandaag af gehaald hij vertelde mij dat hij er wel afkon omdat hij toch op gas draaide nu heb ik dus geen luchtslang meer op mijn lucht filter een nieuwe luchtslang kost even 68 euro.

Flex

Even een vraagje van mijn kant ik heb ook een 1.6 16v op g3.
Is het dan een probleem als ik een open sportluchtfilter erop heb.
Sportfilter begint ongeveer waar normale begint vanaf luchtslang.
Ik zal vanavond ff een foto poste.

Flex

Dat had ik al voordat ik het opneluchtfilter erop had. Maar dat kwam door de toko waar ik hem gekocht had die hadden het motorcompartiment met de hogedruk reiniger schoongemaakt en vol op de bougies gericht. Dus water bij de bougies en ontsteekt dus niet goed en door de backfire luchtfilterhuis aan de achterkant van het blok kapot. Resulterende in vieze lucht en vieze injectoren. En voor geen meter goed willen lopen.
Ergo reparatie a 400 pleuro.
Daarna heb ik nog geen enkel probleem gehad sinds ik mijn sportluchtfilter erop heb.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev