Advertenties


Voortijdig afscheid van mijn trouwe Meggie

Gestart door Kj, 5 juli 2007, 21:58:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Patrick

Zo, dat is kl#te >:(
gelukkig heb je er zelf niets aan over gehouden.
succes met de verdere afhandeling.

Kj

Allemaal bedankt voor de reakties!!

Inmiddels is gisteren de taxateur geweest, ze gaan het wrak per opbod verkopen. Denk dat het bijna niet rendabel is om het zelf terug te kopen, maar moet nog een week wachten voordat ze het uiteindelijke bedrag kenbaar maken.

Voor diegenen die onderdelen zoeken, helaas voor jullie! Die zullen op termijn wel via de opkoper op de markt komen.

Ik weet niet wat ik hierna ga doen, maar een megane coupe komt er waarschijnlijk niet meer. Zit te denken over een Laguna of een Seat Toledo/Leon. Ik wil er niet al te veel geld extra meer bijleggen, dus moet eerst afwachten wat er uitbetaald gaat worden. Tot die tijd rijd ik in een Peugeot busje van vrienden van me.

Jullie horen het weer zodra ik meer weet!

KevinL

zo dat is heftig man echt zonde van je auto gelukkig heb je er zelf niets aan overgehouden dat is toch het belangrijkst een auto is zo vervangen iets lichamelijks niet. Sterke met de verder afloop en het verwerken van het ongeluk.

Niels van Dijk


Dirk Kuipers


Kj

Jep, auto is boven verwachting netjes getaxeerd, dus nu is het wachten op het geld. Ben al op zoek naar een waardig opvolger, ik denk aan een Seat Leon. Laguna vervalt, is me toch een tikje te tam, net als de Toledo.

Kj

Vorige week vrijdag heb ik mijn geld van de verzekering gehad, na 2 weken vooronderzoek ben ik geeindigd bij een Seat Leon 1.8 20V van mei 2001 op LPG. 148000 op de teller. Antracietgrijs metallic, want geel en blauw bleek niet haalbaar vanwege de al bij deze leeftijd zichtbaar zijnde verkleuring. Had geen zin in een te heet gewassen parkiet of zo  :D. Al met al wat meer auto voor een leuke prijs. Gisteren gekocht en de eerste 500km al getokkeld, ben zeer content met wegligging en de topmotor van 125 pk en een heerlijk hoog koppel.

Wrak heb ik nog 1 dag op internet zien staan voor 1500 euro, maar was gisteren al verkocht, zag hem vandaag althans niet meer staan. Maar vraagprijs was dan ook erg laag, in onderdelen ga je hard naar minimaal 2500. Terugkopen mocht ik hem echter niet, want dan diende die opgeknapt te worden. Zal wel opgeknapt worden in Polen of zo en weer in NL op de weg verschijnen, al zou ik hem dan niet meer willen hebben. Was te veel aan krom zeg maar.

Nou ja, eind goed, al goed, al is het dus geen Megane meer geworden  :neen:

ericmd

dat ziet er niet fijn uit. Ik heb zelf ook al eens zo'n zwieper meegemaakt en ik weet dat je dan 7 kleuren bagger schijt en je hart in je keel zit. Gelukkig heb je er behalve de schouder niet zo veel aan overgehouden ( fysiek dan )

Sterkte !!!

Nick Mattheus

idd sterkte en veel plezier aan je nieuwe wagen !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

Veel plezier met je nieuwe auto Keesjan !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Veel plezier en veilige km's met je nieuwe aanwinst!

fluissie

veel plezier met je nieuwe auto keesjan!

en veilige km natuurlijk  !-!

ForeverYoung

Jouw schade lijkt behoorlijk veel op de schade die ik maakte toen ik m'n Mégane laatst tegen de vangrail in Duitsland parkeerde... Was economisch totall loss, en net als jij wist ik dat bij voorbaat ook al bijna zeker.

Mag ik vragen hoeveel jij uitbetaald hebt gekregen voor je Mégane? Ik kreeg ook boven verwachting veel terug, was ook all-risk verzekerd. Had gerekend op 3000 euro, misschien 3500 maar misschien ook wel minder dan die 3000.. Het is 4000 geworden !-! En dat voor een 5deurs ;);)

Ik heb er uiteindelijk wel een Laguna van gekocht, 1.8 RN maar tam valt best mee en maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit ook :)

Weet 't overigens niet zeker maar volgens mij had ik gerust m'n wrak kunnen terugkopen, alleen heb ik dat niet gedaan vanwege het gedoe wat het met zich meebrengt en het is toch weer 670 euro minder wat je terugkrijgt van de verzekering  ;)

Nou ja, veel plezier met je nieuwe auto (moet zo te lezen wel lukken) en jammer van je Mégane.. maar wees (net als ik) blij dat je zelf er ongeschonden uit bent gekomen. Jij hebt waarschijnlijk nog een zwaardere crash meegemaakt dan mij..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev