Advertenties


Megane 1.6e RN 1996 centrale deurvergrendeling

Gestart door ToTalTim, 4 juli 2007, 01:09:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ToTalTim

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn megane:

De auto reageert soms op de afstandsbediening in maar meestal weigert de centrale deurvergrendeling. Ik heb beide sleutels geprobeerd en nieuwe batterijen gegeven; helaas hetzelfde probleem.

Als ik de auto heb afgesloten met de AB, maar niet meer openkrijg met de AB dan krijg ik de auto ook niet gestart. Heb ik de auto zonder AB afgesloten, dan is er geen probleem.
Klinkt het bekent? Wat zou dit kunnen zijn; en belangrijker nog... hoe kom ik ervanaf?

thanks!

weegee

staat al het een en ander over geschreven in [megane 2] Overig Y

m.b.v. de zoekfunctie kun je er al best een hoop over vinden.

succes !-!


ToTalTim

Hey,

Ik heb inderdaad wat topics gevonden over problemen die erop leken, geen enkel topic wat ik heb gevonden heeft iemand dit probleem kunnen oplossen...
Is het dan de oplossing om nooit meer die AB te gebruiken?

weegee

In de topics worden een aantal mogelijkheden die je zou kunnen proberen aangegeven.

ik moet je zeggen dat ik niet zo in de electronica zit  :neen: en kan je het antwoord dus niet geven maar waarschijnlijk zal er wel een oplossing voor zijn Y

wat later op de dag zullen er waarschijnlijk nog wel wat reacties op komen door mensen die daar weet van hebben. (liggen nu waarschijnlijk  :0)



ToTalTim

Ik hoop het, heb de auto gister opgehaald en was een uur bezig om weg te rijden van huis. Nogal een domper

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev