Advertenties


Afmetingen dak megane cabrio 2002

Gestart door s9606564, 3 juli 2007, 22:25:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

s9606564

Het is misschien vloeken in de kerk, maar aan de andere kant ook een compliment voor de Megane Cabrio. Hopelijk kunnen jullie mij helpen aan wat meer info.

Ik ben bezig om een Volvo Amazone om te bouwen tot cabrio.
Nu heb ik wat zitten kijken en de daklijn van de Megane Cabrio vind ik erg mooi en zou volgens mij goed passen op een Volvo Amazone.

Nu zou ik graag een inschatting willen maken of mijn Amazon zo is aan te passen dat een dak van een Megane Cabrio (modeljaar 2002) er zo op past. Dus dat ik niet het frame van het dak hoef aan te passen.

Wat ik daartoe graag zou willen weten is:
- Wat is de breedte van het dak (met name de afstand tussen de ramen van de voorportieren en de breedte van het voorraam)
- Wat is de lengte van het dak (gemeten vanaf de bevestiging achteraan tot het voorraam)
- Hoe zit het dak aan de achterkant vast aan het chassis
- Wat voor ruimte heeft het dak aan de achterkant opengeklapt nodig

Als jullie mij aan wat afmetingen en specifieke foto's zouden kunnen helpen, graag.
Anders zou ik graag bij iemand een Renault Megane Cabrio uit 2002 willen komen bekijken om de bovenstaande zaken te bestuderen (bij voorkeur omgeving Deventer/Enschede, maar ik wil ook wel wat reizen).

Alvast bedankt voor jullie input.

Met vriendelijke groet,
Lars Rengersen

Greencabrio

megane bouwjaar 92??? is dat niet een renault 19 cabrio?

s9606564

Scherp opgemerkt. Excuses het gaat om bouwjaar 2002 ipv 1992. Ik heb de post aangepast.

s9606564

Zoveel megane cabrio rijders zo specifiek verzameld op een forum en niemand die mij de maten door kan geven?

Voor mij is vooral belangrijk:
- afstand tussen ramen voorportieren
- afstand tussen voorraam en bevestiging dak achter

Hopelijk kan toch iemand mij hieraan helpen.

Alvast bedankt,
Groeten Lars

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev