Advertenties


Airco

Gestart door grafenwalder, 2 juli 2007, 17:24:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grafenwalder

Hallo

Met dit warme weer wil iedereen natuurlijk dat de airco optimaal presteert.  !-!Ben erg benieuwd hoe koud de lucht moet zijn, die uit de roosters komt. Bij mij lijkt het erop dat de airco steeds weer in- en uitschakelt. Dus, dan weer gekoelde en dan weer ongekoelde lucht. Hoort dit zo?   :? Wie wil er eens voor mij meten?

Birt

Klopt. gewoon ff een service beurtje uitlaten voeren. Als je geen climaat controle hebt, dan moet er continu koele lucht uitkomen. temperatuur ergens tussen de 4 en 8 graden, beetje afhankelijk van de buitentemperatuur.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

grafenwalder

Thanks. Ik ben even bij een aircoboer langs gegaan en die zei dat de temperatuur in orde is. Ter info: bij mij is bij een buitentemperatuur van 30 graden de lucht uit de roosters ongeveer 7,5 graad (na een tijdje aan te hebben gestaan) en bij een temperatuur van 15 graden buiten, komt er uiteindelijk lucht van 4,4 graden uit de roosters. Maar wel wisselt dat een beetje. Soms hoor je ook heel licht ruisen uit de roosters. Overigens bij de Daewoo van mijn vader is de lucht uit de roosters 1,8 graad. Da's pas kleumen...... 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev