Advertenties


Welkom op het nieuwe forum

Gestart door Jeroen, 14 september 2004, 21:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

#136
ik heb alleen het probleem dat ik zelf nogal eens verkeerd rijdt en dan heeft mijn vriendin meestal toch gelijk :-[ :-[ :-[
en het ergste is dat zij ook regelmatig hier op het forum zit en dit dus hoogstwaarschijnlijk ook zal lezen :embarassed:

coupe-monte-carlo

Citaat van: Stefan op  6 september 2005, 21:21:56

Om de weg te zoeken neem je toch gewoon een vrouwelijke bijrijdster mee dan ::)

gaat mij gelukkig altijd goed af, anders had IK wel een navigatie nodig gehad ?:laugh:

coupe-monte-carlo

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  6 september 2005, 21:30:11
ik heb alleen het probleem dat ik zelf nogal eens verkeerd rijdt en dan heeft mijn vriendin meestal toch gelijk :-[ :-[ :-[
en het ergste is dat zij ook regelmatig hier op het forum zit en dit dus hoogstwaarschijnlijk ook zal lezen :embarassed:
de mijne niet, dus ik snap eigenlijk mezelf niet, dat ik dit nu beken :)

yamf

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  6 september 2005, 21:23:47
Citaat van: Stefan op  6 september 2005, 21:21:56
Om de weg te zoeken neem je toch gewoon een vrouwelijke bijrijdster mee dan ::)

euhm,.. ik denk dat TomTom beter werkt :)


denk het ook wel hahahahaha!! ?ik moet het wel toe geven.. petje af voor de mannen.. jullie zijn goed in routes zoeken en zo.. maar dan hebben wij vrouwen wel weer mee dat we 2 dingen tegelijk kunnen doen :P

Michel Cijs

houd dit topic svp schoon voor mensen die zich willen aanmelden  :police: :D


sebastiaan

Citaat van: peterachterop op  6 september 2005, 13:14:51
Citaat van: GVR op  6 september 2005, 12:27:09
Stelletje slijmballen :)

Juiste opmerking.

toch niet helemaal, ik kreeg een melding dat er op het oude forum gereageerd was door yamf, ik heb aangegeven dat dat dus het oude was en naar dit forum gewezen. vandaar mijn opmerking  ;) ;D

GVR


sebastiaan

Citaat van: GVR op  7 september 2005, 19:21:15
En toch blijf ik erbij.
begint zich al echt thuis te voelen h? :D


Dennis Postma

Hallo.

Ik zit ff met een probleem, het komt bij mij regelmatig voor dat mijn avatar foto spontaan veranderd is, dus kan ik elke keer weer m'n eigen foto terug plaatsen, maar ik word daar een beetje moe van, het is me nu al voor de 2e keer in 1 week tijd gebeurd en dat terwijl de foto elke keer wel aan de eissen voldoen die beschreven staan op Jeroens upload pagina. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en waarom?  ???

Groeten Dennis

Timo Zuiderduin

Citaat van: Dennis Postma op 28 oktober 2005, 13:59:21
Hallo.

Ik zit ff met een probleem, het komt bij mij regelmatig voor dat mijn avatar foto spontaan veranderd is, dus kan ik elke keer weer m'n eigen foto terug plaatsen, maar ik word daar een beetje moe van, het is me nu al voor de 2e keer in 1 week tijd gebeurd en dat terwijl de foto elke keer wel aan de eissen voldoen die beschreven staan op Jeroens upload pagina. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en waarom?? ???

Groeten Dennis

gebruik deze link maar.!!   
http://i18.photobucket.com/albums/b109/Meg-Cabrio/avatardennis.jpg

ik haal hem er toch niet vanaf!!

Dennis Postma

Hey Timo, bedankt  :D hopelijk blijft m'n eigen auto nu wel staan.  :D

Michel Cijs

Citaat van: Dennis Postma op 28 oktober 2005, 13:59:21
Hallo.

Ik zit ff met een probleem, het komt bij mij regelmatig voor dat mijn avatar foto spontaan veranderd is, dus kan ik elke keer weer m'n eigen foto terug plaatsen, maar ik word daar een beetje moe van, het is me nu al voor de 2e keer in 1 week tijd gebeurd en dat terwijl de foto elke keer wel aan de eissen voldoen die beschreven staan op Jeroens upload pagina. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en waarom?? ???

Groeten Dennis

is niet zo handig als je op een algemene server een naam gebruikt als avantar1.jpg of zo ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev