Advertenties

Welkom op het nieuwe forum

Gestart door Jeroen, 14 september 2004, 21:18:45

Vorige topic - Volgende topic

Michel Cijs

Citaat van: Angelique op  5 oktober 2004, 12:37:37
Ik kan niet meer inloggen met mijn naam, komt steeds te staan dat de gebruikersnaam niet bestaat. Ik snap het niet.... ??? ???

Groetjes Angelique Buijs

we hebben inmiddels een nieuw forum angelique, dus ff opnieuw weer registeren ;)

Angelique

Okay michel, thanx voor de supersnelle reactie

Jeroen

Het algemene gedeelte van het forum veranderd.

De categorie?n opnieuw ingedeeld en een nieuwe categorie bijgevoegd: "Regio Meetings".
Hier alleen de meetings vermelden die door de RMC leden onderling in de regio gehouden worden.

Dus niet algemene avond meetings waar allerlei clubs en merken komen.

peterachterop

Zeg luitjes hoe kan het dat als iemand een plaatje in het forum heeft gezet deze na een dag is veranderd in een lelijke Honda Civic met een pallet als spoiler en 2 rioolbuizen als uitlaat?

Ik bedoel dit dus;? http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=202.15

????????

Remko LvB

Citaat van: peterachterop op 18 november 2004, 12:01:15
Zeg luitjes hoe kan het dat als iemand een plaatje in het forum heeft gezet deze na een dag is veranderd in een lelijke Honda Civic met een pallet als spoiler en 2 rioolbuizen als uitlaat?

Ik bedoel dit dus;  http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=202.15

????????

Ik denk dat gewoon te maken heeft met de upload site. Daar zullen ze de foto's wel verwijderd hebben.

Ik raad deze uploader aan, blijft ie echt lang staan.

ImageShack.us

Grtz. Remko

Denm@n

Citaat van: Remko LvB op 18 november 2004, 13:10:39
Citaat van: peterachterop op 18 november 2004, 12:01:15

Ik bedoel dit dus; http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=202.15

????????

Ik denk dat gewoon te maken heeft met de upload site. Daar zullen ze de foto's wel verwijderd hebben.

Ik raad deze uploader aan, blijft ie echt lang staan.

ImageShack.us

Grtz. Remko

Lijkt mij indd ook Remko, ja ik gebruik gewoon de ruimte die ik van chello heb gekregen, maar aangezien niet iedereen die mogelijkheid heeft, kun je indd beter jouw URL gebruiken. Of je maakt een fotoboek aan bij msn.

chris-mc

Ik heb mn email gewijzigd,maar nu kan ik niet meer inloggen,heb een activeerings mail gehad,maar dat werkte ook niet meer

nu kan ik niet meer inloggen  :-[ :'(

Marc Brouwer

Citaat van: chris-mc op 31 december 2004, 13:08:32
Ik heb mn email gewijzigd,maar nu kan ik niet meer inloggen,heb een activeerings mail gehad,maar dat werkte ook niet meer

nu kan ik niet meer inloggen :-[ :'(

Welk emailadres heb je gewijzigd, want het emailadres in je ledenprofiel kan je niet wijzigen. Dit staat trouwens los van je emailadres van het forum.
"We Shall Not Be Moved"

Jeroen

Christian de Vriend

hij doet het weer  ;D :D thx Marc en Jeroen

heb alleen nog login info nodig voor de leden pagina,op de 1e pagina van de site,maar je ook een paar foto's kan laten zien,en de onderdelenlijst kan bij houden van je project.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Marc Brouwer

Citaat van: Christian op  1 januari 2005, 14:59:30
hij doet het weer ;D :D thx Marc en Jeroen

heb alleen nog login info nodig voor de leden pagina,op de 1e pagina van de site,maar je ook een paar foto's kan laten zien,en de onderdelenlijst kan bij houden van je project.

Is onderweg.... :D
"We Shall Not Be Moved"

Christian de Vriend

Mijn dank is groot  :D

heb weer wat te updaten. ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jeroen

Zojuist is het forum in onderhouds modus geweest.
Even een upgrade doen, natuurlijk niet zonder problemen want terwijl ik lekker aan het uploaden was vloog hier de inet verbinding eruit  >:(

Afijn uiteindelijk toch gelukt.
Sorry dat het wat langer duurde.

Kawing [Real-One]

Volgens mij is het uploaden niet helemaal goed gegaan, zie dat er wat iconen missen, misschien kun je beter de images dir nog een keer uploaden.. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev