Advertenties


Welkom op het nieuwe forum

Gestart door Jeroen, 14 september 2004, 21:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

#45
Nieuw op het forum.

In het technische deel heeft elke categorie 2 subboards.
1 voor de Megane 1e serie (1995-2003) en 1 voor de Megane 2.

Heb je dus een vraag specifiek voor een M?gane Coupe PH1 dan doe je dit in het subboard "M?gane Ph1 - Ph2 1995-2003".
Vermeld indien nodig ook het type: [Coup? ph1 1.6e: ...topictitel...]

Is het een algemene vraag dan kun je dit in het gewone board doen wat behoort bij de categorie (dus niet in Algemene zaken).


Jeroen

Hmm, niet zo goed idee lijkt het wel.
Heb nog nooit zoveel topics moeten verplaatsen als vandaag.

Het is toch wel duidelijk of niet ?

sebastiaan

Citaat van: Jeroen op 22 september 2004, 14:44:36
Hmm, niet zo goed idee lijkt het wel.
Heb nog nooit zoveel topics moeten verplaatsen als vandaag.

Het is toch wel duidelijk of niet ?
Jeroen je moet ff wat geduld hebben, alles wat nieuw is moet wennen :D
Trouwens jullie leiden en wij lijden wel ;D

Ferdi

Jeroen zou je iets kunnen veranderen?? Onderin als je bijv. iets bij tuning post... krijg je alleen maar te zien megane coupe 1997-2003 of zoiets...
misschien ook wel fijn als er dan tuning bij staat, vind ik wat overzichtelijker  ;)  :D



Ferdi

het aantal berichten zijn verwijderd? Waarom?  :(

sebastiaan

idd, we zijn toch niet statusgeil??? wat doet het er toe hoeveel berichten je zendt? ??? ???

Ferdi

ik ook niet hoor sebastiaan.... maar ik d8 dat er iets mis was omdat ik niet computergeil ben...

sebastiaan

Is ook niet persoonlijk? :D , maar sommige geven mij wel het gevoel dat ze reageren voor een status.
Zoals op het oude forum jr,sr etc etc. ??? die logica snap ik niet. maar genoeg off topic.

Ferdi

Citaat van: sebastiaan op 27 september 2004, 14:25:06
Is ook niet persoonlijk? :D , maar sommige geven mij wel het gevoel dat ze reageren voor een status.
Zoals op het oude forum jr,sr etc etc. ??? die logica snap ik niet. maar genoeg off topic.

Helemaal gelijk Sebastiaan  :D

Ferdi2

Mensen van dit forum..... Jeroen Erik of Marc,

Ik zit met het probleem dat ik van mijn account "Ferdi" het e-mail adres veranderd heb omdat het problemen gaf. Nu heb ik dat gedaan maar mijn activerings mail werkt niet... wat te doen?


Ferdi2

ook krijg ik geen nieuwe activeringsmail...

Erik van der Velde

Log nu maar eens in met je account  ;)

Angelique

Ik kan niet meer inloggen met mijn naam, komt steeds te staan dat de gebruikersnaam niet bestaat. Ik snap het niet.... ??? ???

Groetjes Angelique Buijs

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev