Advertenties


Kleur leer

Gestart door Dirc, 12 juni 2007, 21:43:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirc

Hey zoals de meeste gelezen hebben ga ik mijn hele interieur met leder (skai) bekleden. Nu is mijn vraag welke kleur er mooi bij zou staan?

Mijn megane is geel en mijn stoelen zijn zwart leer.
- wit heb ik een stukkie van liggen maar is erg fel
- bruin weet ik niet of het bij geel kan?

kom maar op _o_

Alex Verloop

Dirc  !-!

Alles kan :P maar zorg wel dat het niet gaat vloeken. Zwart/wit is zo "standaard"... zou voor geel/wit/zwart gaan dan, ergens accenten leggen ipv alleen zwart wit!

Good luck ;)

Dirc

Als t geel niet te fel is kan t wel........

Greencabrio

Ik zou zeggen ga ervoor zoals de lamborghini's het hebben! Neem zwarte zijvlakken. Het midden geel. En de stiksels (weet niet of dit ook is bij lamborghini) ook in de kleur van je middenstuk?

Grt Michael (kijk eens bij www.creato.be voor foto's misschien handig voor ideen opdoen?)

Dirc

mijn stoelen en achterbank zijn al zwart, dus die blijven zo.

Timo Zuiderduin

Mag ik je in ieder geval 1 tip geven.

Als je Leer in je auto doet,.. gebruik GEEN skai.
je krijgt gegarandeerd een zweetnaad. dat spul ademt niet en alle warmte die ontstaat blijft dus hangen!

en voor een Gele Megane zou ik zelf kiezen voor een Grijs leer aan de wangen met een tintje lichter grijs Alcantara zitvlak afgewerkt met lichtere naden (mooiste is wit) en dan wellicht het Renault sport logo erin gestikt of een mooi eigen ontworpen logo. 

Dirc

Zoals ik al gepost had, mijn Stoelen zijn standaard van zwart leer net als mijn banken, dus het bekleden is voor dashboard, dakhemel, hoedenplank, deurstijlen

evt suede??

YVE5

als die zwart zijn, zou ik toch ook zwart op de deurpanelen enzo doen hoor...  Evt donkergrijs, maar zeker geen fel kleurtje...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dirc

Wordt dan niet heel je auto aan de binnenkant zwart?

YVE5

ik denk dat andere kleuren te contrasterend gaan zijn, zodat het niet mooi meer is...

Een volledig zwart interieur vind ik stijlvol genoeg hoor ;) niets mis mee :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dirc

hmmm, tja creme was mijn eerste idee

Timo Zuiderduin

aha, dacht dat het om stoelen etc. ging!

gebruik in ieder geval geen lichte kleur voor je dashboard.

dit reflecteert ontzettend in je voorruit (probeer maar eens met een wit velletje papier op je dashboard te leggen.

kortom, gewoon lekker zwart gebruiken met een geel stiknaadje!

Dirc

Goede ideeen, maar denk niet dat je een stiknaadje hebt als je een dash bekleed.
Ik weet dat wit weerspiegeld, maar misschien went het wel.

Ik dacht ook aan bruin, maar bruin, zwart, geel is weer minder.
En zwart-zwart maakt wel heel de auto erg donker naar mijn idee?

Greencabrio

Stiknaadje heb je wel als je de dash laat bekleden(althans dat is een keuze!!) Ik heb een uitgebreid leerpakker in de bmw z3 zitten! en daar zitten naadjes!

Dirc

vergeten te zeggen, het gaat hier om het ZELF bekleden.....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev