Advertenties


Ervaringsdeskundige(n) gezocht ;-)

Gestart door RWS, 9 juni 2007, 23:00:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jaap de Jong

Powerboost knopje!! ;) Of zitten er misschien LED lampjes / neon oid in of onder de auto verstopt? :D

RWS

#16
Beste Jelle,

Een goed advies... maar nu nog f kijken hoe ik dat het snelst kan checken :? Alle zekeringen zijn gecontroleerd, dus dat kan t niet zijn...
Moet ik dan kijken of er bedrading naartoe loopt...op 't moment dat... shit de moertjes  --
De middenconsole heb ik al los gehad... er lopen twee draden het dashboard in... Daar stoppen ook helaas mijn technische vaardigheden... 

Beste Japsen,
V.w.b. neon o.i.d.... nee dat zit er niet in of heeft er never ingezeten... Het coupeetje is heel compleet,nieuwstaat (zonder over-spuitwerk) en van een bijna gepensioneerde heer geweest. DIE mazzel heb ik wel.
Hij deed alleen NOOIT zijn achterramen open, blokkerde deze voor zijn kleinkinderen. Gebruikte de spiegels maar in één stand (logisch, ik vind het al een overbodige extra optie) en is helaas enkele weken geleden overleden... dus kan v.w.b. het knopje geen navraag meer doen...

WEL ben ik er inmiddels achter dat het onzichtbare klokje een defect lampje is...althans volgens de dealer hier in Schagen... maar die vertelde mij dat het lampje 5 euro kost en demontage/montage 100 euri's....

Resumerend:

Nu nog verder in de speurtocht naar het bewust zwarte knopje (zie eerdere foto) , de spiegels... electrisch of niet... en in het eerste geval defect. EN beide electrische zijruiten achter...


Tenslotte nog even dit (als extra info)
Er zit ook alarm op de Coupé, via deurcontact en PIR (passief infra rood) sensoren... ZOU DIT WAT MET HET  zwarte knopje te maken kunnen hebben ?
Ik heb op elk moment (ook bij het simuleren van het alarm) het knopje ingedrukt, zonder NADA succes...

Tot zover beste liefhebbers, het blijft mij verbazen dat jullie deze moeite willen nemen en stel dit ook bijzonder op prijs !

Tot een volgende doorgang !

Rob

 
 
   

Jaap de Jong

Kom eens langs bij een meeting, is altijd gezellig!  !-!
Wanneer je er achter bent waar het knopje voor dient lijkt het me leuk als je het nog even post; anders blijven we met het raadsel zitten  :? ;)

Wendy

Dat lampje is bij mij ook al een keer stuk geweest van het klokje.
Lampje is dacht ik 50 cent bij conrad. bij de dealer 1 euro of zo iets...
vervangen kost 10 minuten.

je haalt de speakerkapjes op je dashboard eraf. en ziet dan 2 schroefjes zitten. Deze maak
je los. En zo kan je zelf je dash verwijderen. Het is een klik systeem....

veel succes

RWS

Bedankt Wendy,

Kan ik dat dus ook, zonder straks met een "open dashboard" te rijden ? Enne trek ik -na het verwijderen van deze schroefjes-dan het gehele dashboard naar me toe (op mn schoot dus  8)7

en het belangrijkste... terugplaatsen is achterstevoren werken toch... dus gewoon duwen  :?

Als ik dat als linkshandige techneut kan uitvoeren voor 1 euro en twee uur onzekerheid, dan gaan vrijdag de kapjes van de tweeter open (ja die heb ik al een keer bekeken)

Groeten Rob




LVD

die kapjes van de tweeters wip je er zo af. dan haal je die 2 schroefjes los, zoals eerder vermeld.
Dan kan je met lichte kracht zo de bovenkant omhoog trekken. dat wijst vrij voorzich. niet te zacht trekken, maar wel met beleid, dan heb je m er zo af.

RWS

Ik ga 't zeker proberen en met veel beleid...  Bedankt voor je respons !  !-!

RWS

Heb zojuist de eerste foto's van de buitenkant gemaakt... Ondanks dat dit geen special exemplaar is (1996, 2.0, maar wél in nieuwstaat !)leek het mij wel leuk om op z'n minst, na al jullie belangstelling en moeite, mijn koepeetje te laten zien...
En IK ben beretrots hoor...of was het nou ape...

http://aycu01.webshots.com/image/19960/2004057981382921967_rs.jpg

http://aycu06.webshots.com/image/17765/2004031069691362415_rs.jpg


Groeten Rob

Jaap de Jong

Leuke auto! Ziet er netjes uit op de foto's ;) Misschien is dit iets voor het "stel je voor" topic? http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.0

Rmc_Jelluh

ziet er netjes uit je auto, netjes in de kleur zo op de foto te zien ..

RWS

Beste Japsen, ik heb je advies in "stel je voor" beschreven !

Dennis20

Hij 's GEEL..!!!  haha zeer mooie auto man!

Succes ermee ! Groeten Dennis20

sebastiaan

ziet er prima uit, alleen die achterlichten 8)7 hoe heeft renault dat ooit bedacht om die niet in kleur te maken..

Marcelo

even over dat knopje,

wat voor knopje is het?? een druk knopje? of een aan / uit knopje?

het kan ook zo zijn dat hier een toeter of iets dergelijks op heeft gezeten.

wie weet sturen ze je mistlamen voor aan.

ik zou zeggen gewoon indrukken. !-!

veel suc6, mooie megane trouwens 8)

RWS

Het is geen knopje welke twee standen heeft, het lijkt dus op een resetknopje. Mistlampen worden hier niet door bediend en ik heb op ALLE mogelijk momenten een "reset" gegeven, met draaiende motor (stationair) op de snelweg én met enkel het contact aan.  :?

 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev