Advertenties


Achterbumper icm gastank.

Gestart door Dirc, 8 juni 2007, 16:03:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirc

Hoe bevestigen jullie een andere achterbumper als je een gastank hebt? Neem aan dat je er geen gat in gaat boren?

Dirc

valt niet tegen, daar kan ik wel mee leven:D ziet er netjes uit. welke bumper is het? Is het niet degene die ze bij carloco hebben?

Stefan

wel meteen ff in kleur mee laten spuiten als je dan toch bezig bent he Dirc.. Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc

de gasdop meespuiten bedoel je?

Stefan

Yep,  Y

Ik had het bij die van mij wel gedaan iig
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rmc_Jelluh

en doe er dan gelijk 2 laten mee spuiten, aangezien ze nogal slijten vanwege het erin draaien..
dopje kost nieh zoveel bij de pomp.. een voor gebruik ander voor show (ofzo ) of reserve

Dirc

Oei das een goede......BTW als je laat spuiten, krijg je kleurverschil neem ik aan?

dreamer

als je een gecleande klep hebt dan kun je de aansluiting voor je gas ook achterr je kentekenplaat mkwijt, let wel dat je dan wel een scharnier op je plaathouder zet, dan ben je helemaal van die dop af

Stefan

Citaat van: Dirc op  8 juni 2007, 18:09:09
Oei das een goede......BTW als je laat spuiten, krijg je kleurverschil neem ik aan?

nee :neen:
Waarom?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc


Stefan

een beetje spuiter moet zoiets gewoon zonder kleurverschil kunnen spuiten, dat is z'n vak...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Overigens bleef de gele lak er bij mij gewoon keurig op zitten al die tijd hoor jochem..
eerst wat primer, lakken, aflakken, hatsiflatsie
Niks eraf bladderen :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc

Citaat van: dreamer op  8 juni 2007, 21:58:38
als je een gecleande klep hebt dan kun je de aansluiting voor je gas ook achterr je kentekenplaat mkwijt, let wel dat je dan wel een scharnier op je plaathouder zet, dan ben je helemaal van die dop af

Klinkt niet eenvoudig???

Stefan

ist ook niet :neen:
stuk meer werk iig dan een gaatje in je bumper maken ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc

denk ook niet dat je zomaar je gasleiding om kan leggen, zonder te laten keuren enzo? En uh, je leiding omleggen lijkt me ook niet eenvoudig....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev