Advertenties


Vraag bodykit......

Gestart door Dirc, 7 juni 2007, 16:22:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirc

Inderdaad, en dan ook ooit mijn car die kleur sprayen:D...

Naja de onderste zijn zeker ook een optie. Verder gekeken op die site staan mooie halogeen lmapen, 200 euri ofzo...heh heh.....wie houdt me tegen!

peterachterop

heb deze bumper op de ph 1 zitten.
Is een zware bumper dat wel maar staat super.

Nick Mattheus

wat is de kwaliteit van deze producten??

grtz ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

fluissie

dat valt dus eigenlijk wel tegen bij genio hoor remko
heb er ook al is gekeken maar werd er niet echt vrolijk van, ja de xpression kit
maar daar betaal je goud voor...

maar goed hij zal er is tussen staan  !-! je weet het niet he  :D

Dirc

zelfde mening hier fluissie

fluissie

Citaat van: Nick Mattheus op 14 juni 2007, 19:32:32
wat is de kwaliteit van deze producten??

grtz ;)

heb wel is een kit besteld bij overbeeke voor een peugeot306 en de kwaliteit was goed hoor! zowel de pasvorm als het polyester...

gr jeroen

fluissie

#36
ben ik niet helemaal met je eens remko!

heb hiervoor een toyota corolla gtsi gehad, uitgebouwd met bumpers van booster tuning, speciaal voor toyota hartstikke duur en die moesten ook aangepast worden 8)7

7 vd 10 keer moet een bumper of skirt worden aangepast hoe duur ie ook is

fluissie

is ook zo remko, zeker voor bepaalde producten geld goedkoop is vaak duurkoop
alleen bodykits, bumpers e.d. moeten vaak aangepast worden van welk merk ook ongeacht hoe duur het is

uitzonderingen daar gelaten natuurlijk he jongens! (voordat ik dadelijk boze leveranciers op me dak krijg  :D)

--

Dirc

Hey
Ik heb een hele mooie kit gezien voor 700e.....volgens mij nieuw model, maar dat komt nog wel.

Weten jullie een goed adres voor spuiten en evt. monteren + ervaring??

Carloco vraagt 550 voor spuiten en 650 incl monteren (voor, achter, zij, spoiler)

RS in Tilburg vraagt 800 voor spuiten + monteren

Dirc

De kit heb ik gevonden en ga ik vd week / volgende week bestellen.

Ik ben van plan om heel mijn auto te laten spuiten (buitenkant) in dezelfde kleur. Dit omdat ik een aantal kleine deukjes en beschadigingen heb en mijn auto niet heel goed in de lak zit.
Wegbrengen en dan compleet klaar ophalen is erg duur. Iemand misschien die een keer tijd wil maken om het voorwerk met mij te doen. Schuren, gelijk maken enzo.
En dan valt Dirk Kuipers af, want dat is net iets te ver rijden voor iemand die in omgeving Breda woont..
Stuur anders maar een PM ofzo....

fluissie

hey dirc

welke is het geworden?  :q nou nou.... :P

zal vandaag of morgen ff t adres van mijn spuiter opzoeken voor je. zal dit p.b en !-!




Dirc

Zal um vanavond posten.

Dirc

Deze kit is t geworden:







Van de week bestellen, dan na mijn vakantie (13 juli) auto klaar maken, schuren, plamuren etc, en dan ergens spuiten......kleur blijft gewoon geel omdat ik het een mooie kleur vind en ik het niet mooi vindt als mijn motorkap en kofferbak etc een andere kleur heeft. En het spuiten van die delen kost aardig wat meer......

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc

En hij is er ook voor meg 1 ph1 :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev