Advertenties


Vraag bodykit......

Gestart door Dirc, 7 juni 2007, 16:22:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dirc

Tja, en wel laten spuiten dan? En dan die dingen op mijn dak mee naar huis nemen?
Want als je t zelf wilt doen na spuiten moet t wel perfect passen want je lan niet meer plamuren dan.

Benjamin Renon

Heej Dirc,

Ik heb dezelfde achterbumper, die je op je foto's hebt staan. De pasvorm bij de mijn was redelijk tot goed. Ik heb er niet uit hoeven te snijden/zagen. Paste vrijwel direct goed. Staat wel een beetje spanning op, maar ik zie tot op heden nog geen haarscheurtjes in de lak zitten. De voor en achterbmper die ik erop heb zitten heb ik zelf erop gezet. Het is wel wat werk, maar ik ben er tevreden over.
Er zit bij mij ook een dubbele uitlaat onder. Kijk anders op mijn projecten pagina voor een idee hoe het eruit ziet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirc

http://www.mj-carstyling.net hebben we leuke bumpertje voor 200e per stuk.
Carloco ook wel netjes.


Maar een vriend van mij is aan het kijken in Duitsland, omdat hij daar connecties schijnt te hebben....:D

Marissie

Ik denk ik stel me vraag hier..
Ik ben aan het twijfelen..  Zijn dit nou de zelfde voorbumpers? want bij de 2de foto vind ik hem erg tegen vallen..




Stefan

zo te zien wel ja.
maar de 1e is een Fase 1 Megane en de 2e is een fase 2..... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marissie

na ik zal er nog eens goed over nadenken..
Vind hem bij die fase 2 niet zo mooi.. heb zelf wel een fase 1 ben er ook nog nie helemaal over uit.. vind de sk achterbumper ook mooi.. maar weet niet of dat wel staat met de voorbumper en de skirts van essquis..

Stefan

tsja, dat is je eigen keus he.
ik weet niet wat jij mooi vind.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc

Mss nog mensen die mooie bodykitjes weten? Ik vind het erg lastig om zelf samen te stellen, dan moet het maar net in elkaar overlopen en bij elkaar passen. Een complete kit staat naar mijn idee een stuk mooier en completer.

Iemand leuke ideeen en sites waar je ze kan zien?
Tot nu toe heb ik carloco gezien en rs in tilburg.

lúk

kijk eve bij de club sponsors rb tuning enzo ;)

Dirc

Is daar ergens een lijst van?
RB had ik gemailed, die heeft alleen die van de site. Zijn er niet heel veel.

Meer keus is altijd fijn.

Stefan

wat dacht je van dit rijtje.. ;)

http://www.meganeclub.nl/club/clubsponsors/index.html

dat zijn dus onze clubsponsors, informeer eens wat rond bij de diverse bedrijven.
informeren, kijken, vergelijken met elkaar
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirc

Lol rijtje had ik nog nooit gezien, informeren mee bezig, maar zoals ik zei is t mooier (naar mijn mening) om een kitje te hebben die op elkaar aansluit.

Daarom vroeg ik om linkjes, dan kan ik meer vergelijken.

fluissie

hoi dirc

2 mooie betaalbare bodykits !  :   www.overbeeke-carstyling.nl!

en kijk is op www.tuning.starpagina.nl  ,bedrijven en fabrikanten te kust en te keur!!!!!  !-!

als daar niks bij zit... :D

suc6

gr

Dirc

#28
Thanx fluissie, ik vind t inderdaad nette kits. ff goed bekijken

past die bovenste ook op een coupe phase 1 denk je? omdat t een 5 deurs is op de foto / out model.

fluissie

graag gedaan dirc!

het zou moeten passen! voor en achterbumper zo ie zo! (je hebt toch geen cabrio he want dan wordt het weer lastig met de achterbumpert 8)7)

en anders bel m ff voor de zekerheid, wouter heet ie en het is in eemnes (omg utrecht) hele aardige kerel  !-!

wat dacht je vd onderste? vd 2,  sluit perfect aan bij elkaar en het is een setje wat je zeker niet vaak ziet  Y

suc6 verders!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev