Advertenties


Toyo banden zaak Den haag

Gestart door Oldskool, 24 mei 2007, 19:42:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Oldskool

en moet ik dan maar 100 euro meer betalen voor dezelfde banden plus uitbalanceren en zo? dat slaat toch nergens op?!

MB82

Profile Tyrecenter levert TOYO, prijs is inclusief monteren en balanceren. Alleen uitlijnen kost 40 euro.

LVD

De levering via internet kan goedkoop, omdat ze vaak geen winkel/werkplaats hebben oid, en geen montagen etc voor je zullen doen.
Een garage heeft en doet dit wel, en hebben dus ook meer onkosten, waardoor ze dus ook meer zullen rekenen voor de banden (en of de marge terecht is, laat ik nu dus volledig buiten beschouwing).
ergens moet dat prijs verschil dus inzitten.
Als je het geluk hebt, dat iemand anders die banden voor je wilt monteren, kan je erg goedkoop uitzijn, wat mooi meegenomen is, maar op het misschien bot te zeggen, ik zou het nooit doen als garage eigenaar, als iemand aankomt met banden die ergens anders gekocht zijn, maar dat is mijn mening Y

Nick Mattheus

Daar moet ik LVD ook gelijk in geven ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Wendy

In den haag zit een zaak die monteerd/balanceerd zelf meegenomen banden voor 10 euro.
lichtmetalenvelgen voor 12,50.

hij staat op marktplaats.

speed tyres als ik me niet vergis

Jeroen

Als je het via autobandenmarkt doet dan worden de banden opgestuurd naar een bedrijf die bij hun aangesloten is.
Vul je postcode in en je ziet welke bedrijven dit doen.
Bij mij in de omgeving zie ik er 2 staan en de ene vraagt 17,50 euro en de andere 15,00 euro per band.

Reken dit dus uit en ga dan een aantal bandenzaken in de buurt bellen wat de banden bij hun kosten incl. montage.

Oldskool

#21
Bedankt wendy :). daar heb ik nou wat aan ;). jij ook jeroen hehe. was ff iets te snel met lezen 8)7 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev