Advertenties


Plasma tellerplaten coupe phase1

Gestart door Francois, 22 mei 2007, 19:51:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirc

Uh....er zit een knopje aan de tellerplaten. Kun je kiezen uit de helderheid en 2 kleuren ofzo?
Er zit ook een installatiehandleiding bij trouwens.

Dirc

Jawel de plasma platen zitten erin.
In de gebruiksaanwijzing staat iets over vastplakken met pritt stift (duits). Leek me lekker hobbyen, maar ik heb gewoon fotoplakkertjes gepakt.

De snoertjes netjes naar beneden geleid, langs mijn asbak naar binnen laten komen en aan mijn lampje van de asbak aangesloten.

De schakelaar die erbij zat zit netjes in de asbak gemonteerd.

(btw ik gebruik de asbak niet hoor :P)

xforce


Yayo

Inderdaad ben wel benieuwd naar foto's  Y
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

fluissie

hey francois en dirc

dat ziet er strak uit zeg!!!,  !-!

super ik gaat ze ook halen,maarre ff vraagje francois: heb jij je digitale km teller niet aangesloten of doet ie het simpelweg niet met die nieuwe tellerplaten?
zie namelijk niks branden/afgebeeld staan daar  :?

gr jeroen

Dirc

#35
Zie hier 2 pics van mij. Ik heb ze in het donker genomen met mijn telefoon dus let ff niet op de kwaliteit. De onderste tellers werken gewoon hoor!


@Francois: als jij de teller op de felle stand zet, piept de 'stroomverdeler' dan ook bij jou? Bij mij geeft ie een hoge piep???

Pics:

en


klikje erop voor vergroting

Francois

Om even op de eerste vraag terug te komen, ik had mijn contact er niet opstaan, dus vandaar dat mijn km stand niet brande.Dus deze doet het gewoon zoals normaal, daar doe je namelijk niets mee.

En dat klopt dirk, dat kastje piept omdat er een omvormer in zit, die zet je 12volt om naar een of andere hoogspanning om het plasma licht te laten werken.Zelfde als met zn xenon kit voor in de auto.

Dus dat is gewoon normaal.Als je het kastje mooi ergens onder het dashbord wegwerkt hoor je hem bijna niet meer.


Tec.X

#37
kun je het ook zo werkende maken dat als je de gewone lampen aan zet dat de plasma ook aangaat ??

had in mijn golf namelijk ook plasma tellerplaten en daar had ik het niet zo aangesloten

moet je de standaard platen weg halen of plak je deze als het ware over de standaard heen ?

zijn deze platen ook perfecte pasvorm dat was namelijk bij mijn golf niet zo de gaten van de pinnen waar de wijsers op rusten kwamen niet overeen


Dirc

Even de antwoorden op je vragen:

-De platen zijn perfecte pasform en passen op de milimeter nauwkeurig (bij mij dan maar dat zal bij een ander ook zo zijn)
-De platen plak je over de standaarplaten heen, want in de standaardplaten zitten de pinnetjes waar je wijzers op rusten geborgd.
-De plasma gaat bij mij via de lichtschakelaar. Dit kan op verschillende manieren. Je kan hem aftappen van je gewone licht of een ander draadje. Ik heb het draadje van het lampje van van sigarettenaansteker gepakt, omdat ik de rest van de onderdelen in mijn asbakje verwerkt heb, zodat ik er makkelijk bij kan.

Beetje duidelijk?

Tec.X

redelijk dus ik kan gewoon de kabel van mijn gewoone licht door knippen en de plasma tellerplaten er tussen koppelen ?

Sjors

Michel is al gelijk druk aant klussen :P

Maar eh plak je hem nou over de bestaande platen heen of over dat oranje folie bedoel je ?

Monte Carlo!! aan de Maas!!

Dirc

Citaat van: MichelCoupe op 27 februari 2008, 12:55:40
redelijk dus ik kan gewoon de kabel van mijn gewoone licht door knippen en de plasma tellerplaten er tussen koppelen ?

Nee deze plak je erop.

Tec.X

heb je nu de verkeerde qoute of ??

want waar plak ik dan het op ofzo

Sjors

Die snapte ik ook niet helemaal :P

Maar gaan deze platen nou over het oranje plastic heen of moet je deze verwijderen ?
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Tec.X

maar even op jou vraag sjors :)

ik heb de gewoon over de standaard platen heen geplakt geen probleem

oranje kun je gewoon laten zitten

dit moet zelfs anders zijn je wijsers niet meer oranje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev