Advertenties


Plasma tellerplaten coupe phase1

Gestart door Francois, 22 mei 2007, 19:51:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Francois


peterachterop

Heb even zitten zoeken.

Kwam deze nog tegen. Gemaakt door ENGL, is een erg mooie beschrijving om zelf te doen.

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=2908.0 (staat ook al bij hoe je de km stand blauw krijgt.)

Wat betreft het duitse forum stonden de topics over blauwe verlichting in het interieur (raamopeners, stoelverstelling etc) eerst in een faq alleen is t forum iets veranderd. zal blijven zoeken.

peterachterop

Hehe, dat is snel.
Gewoon even zoeken hier op "duits forum" et voilla.

Je moet je wel even aanmelden op de site (het bevestigingsmailtje komt waarschijnlijk in ongewenste mail).


http://213.133.123.93/megane/index.php/topic,16412.msg166258.html#msg166258   raam mechanisme schakelaar.

http://213.133.123.93/megane/index.php/topic,16756.msg169363.html#msg169363  teller unit.

Francois

Oke heel erg bedankt, de platen komen als het goed is vandaag met de post binnen, en dan ga ik gelijk alles proberen.

Bedankt

Francois

Ik heb gister eind van de middag de platen binnen gekregen, en gelijk begonnen met het erin zetten.
Het resultaat is echt super geworden vind ik zelf, het is eigenlijk heel erg makkelijk te vervangen allemaal, weet zeker dat iedereen het zelf kan.

Het is echt een aanrader voor iedereen, Weet alleen niet hoe ik een foto erbij kan zetten anders had iedereen het resultaat kunnen zien.
Bedankt voor de hulp !!!!

peterachterop

Om een foto te plaatsen moet je deze eerst uploaden.
Dat wil zeggen dat je hem geschikt maakt voor internet.
Vanaf je harde schijf rechtstreeks op het internet wil namelijk niet.

Ga daarvoor naar www.photobucket.nl of www.mijnalbum.nl log je in en je kunt daar dan door te bladeren op je schijf kiezen welke fotos je wilt uploaden.
Daarna zie je de fotos op die site staan in je eigen mapje. Als je dan op een foto met de rechtermuisknop klikt en naar eigenschappen gaat zie je info over de foto.
klik op de URL en kopieer deze link.

Ga dan naar de site of forum waar je de foto wilt plaatsen.
Ik neem dit forum als voorbeeld. Klik op  (te vinden boven de smileys) dan zie je in het vak waar je de tekst kunt typen 2x [img] staan.
Ga daar met de muis tussen de ] en de [ staan. Nu klik je weer met de rechter muisknop en klik je op plakken.

De URL van de geuploade foto staat nu tussen de 2 [img].

je ziet de foto nog niet staan maar als je op verzenden klikt (us als je klaar bent met je bericht) wordt de foto zichtbaar.

Veel succes en voor vragen staan we open.

Francois

#21
Oke hier komen een paar foto's, moet vanavond alleen nog wat foto's maken in het donker.





Hier de foto's in het donker gemaakt !!!




peterachterop

hoe worden deze blauw verlicht?
zit er andere folie onder?

Francois

Nee, daarom noemen ze het plasma tellerplaten, de platen zijn wit aan de bovenkant, en helemaal zwart aan de onderkant.
Er zitten aan iedere plaat een stekkertje, dus 3 apparte platen en dus 3 stekkers, die moet je op een bijgeleverd kastje aansluiten en dan worden ze verlicht.


peterachterop

ok dan neem ik aan dat er EL folie tussen de platen en zwarte achterkant zit.

Kijk eens in de link van ENGL hij heeft t zelf gedaan.

btw qwanta kosta zulke wijzers? mag via pm en heb je een link naar waar ze vandaan komen?

Francois

Hey peter heb je een pm gestuurd, met wat vragen erin.

Francois

Ik heb alle foto's erop staan, als er de komende 2 dagen verder niemand meer vragen heeft gaat hij op slot.


Patricklauw

Ik zou ook wel graag willen weten hoeveel ze kostte en waar je ze vandaan hebt.. kan via pm of gewoon hier zodat iedereen die het zich afvraagt gelijk weet..

Ziet er netjes en mooi uit :D

Francois

De platen zijn bij:    racing24.de      te koop

http://www.racing24.de/shop/index.php?cat=c1175_Megane-I.html&XTCsid=5aa44a7112647f564e0bbfe5d9b8ef9d

De kosten van mijn tellerplaten waren 63 euro.
Wel even goed kijken welk merk teller dat je hebt, daar zit namelijk verschil in.

Vind het echt een aanrader voor iedereen.

Dirc

Tellerplaten vandaag binnen, aangezien ik nu werk, morgen inbouwen!!
Kleurt mooi bij mijn blauwe led raamschakelaars denk ik.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev