Advertenties


wie wil er even 1 foto veranderen met photo shop??

Gestart door Joost-cabrio, 18 mei 2007, 19:41:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Inderdaad, er stond dat je in de winkel die veel software verkoopt dit programma kunt kopen.  --

peterachterop


peterachterop

Het programma is gewoon te koop bij de diverse computerzaken in Nederland.

Dan heb je de licentie er ook gewoon bij.

Marcelo


dennis (red-devil)

#19
Als jij dit nu gewoon via pm regelt... 8)7
Red-Devil

Timo Zuiderduin

overigens kan je ook uitgekleedde versies van Photoshop krijgen.

die kosten lang zoveel niet als de volledige versie en de meest tools die er in de volledige versie zitten maak je toch geen gebruik van.

er is ook wel wat shareware van te krijgen als ik mij niet vergis.

LVD

Photoshop Elements.

voor de HTK gebruiken kan je er al redelijk veel mee. Kost rond de €100,--

glaerox

En het is best ingewikkeld, Ik krijg het binnen mijn opleiding. Dan leer je er wel mee werken. Misschien slim op op Adobe.com de 30 dagen trial te downloaden. Dit is gewoon de volledige versie, alleen dan voor 30 dagen.

Op interntet staan zat tutorials.

Mischien slim om dat eerst te proberen, voordat je een 1000 kostend programma gaat kopen... o-) --

Suc6

LVD

Photoshop is ook ingewikkeld.. Elements is overigens wat simpeler en kost 'maar' 100,--

Maar idd, met de vele tutorials is er een heleboel zelf aan te leren  Y

Timo Zuiderduin

Citaat van: glaerox op 28 mei 2007, 09:44:26
En het is best ingewikkeld, Ik krijg het binnen mijn opleiding. Dan leer je er wel mee werken. Misschien slim op op Adobe.com de 30 dagen trial te downloaden. Dit is gewoon de volledige versie, alleen dan voor 30 dagen.

Op interntet staan zat tutorials.

Mischien slim om dat eerst te proberen, voordat je een 1000 kostend programma gaat kopen... o-) --

Suc6

Ik heb het ook geleerd tijdens mijn opleiding.
helaas leer je dan echt maar een klein deel van de mogelijkheden en is veel gewoon zelf oefenen, oefenen en oefenen.

Ik gebruik het tegenwoordig niet echt heel veel meer.
eerder maakte ik flyers voor feesten, bewerkte foto's voor familie en vrienden en deed regelmatig retoucheerdingetjes.

maar nu,.. heel af en toe eens een auto bewerken en dat soort spul. puur voor de lol dus.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev