Advertenties


van 1 op andere moment helemaal niks meer

Gestart door meg-freak, 14 mei 2007, 22:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meg-freak

de naam zegt het al heb mn auto na full-speed voor de deur gezet en er bijna een week niet mee gereden nou wou ik um afgelopen vrijdag pakken.doet tie helemaal niks meer alsof de accu helemaal leeg was.dus gestart met startkabels en lopen stuk gereden om op te laden.weg gezet en 2 dagen later weer leeg en nou doet zelfs de cv het niet eens meer.

iemand een idee???

Collin

Accu welke niet meer bijlaadt? (ook al eens gehad met vorige auto's welke praktisch dagelijks achter de lader hing- kwestie van een nieuwe accu)

BDP sensor? maar dan zou ie helemaal niet meer kunnen starten

Ik hou het op een kadoeke accu
No nuts, no glory!

rob84

waarschijnlijk je accu inderdaad en omdat hij kapot is laad hij niet bij of amper.
en is hij dag erna weer leeg

Marcelo

misschien een domme opmerking  8)7

maar chek je verlichtig even!
het is mij eens gebeurt dat mijn kofferbak verlichting niet uit ging.

ja en dan trekt hij hem helemaal leeg.

en indd anders of je accu of je dinamo

suc6 !-!

xforce

heb ik ook paar keer gehad,
bleek dat ik het zielige leeslampje aan had laten staan.
Erg stom, maar die zuipt stroom

peterachterop

half jaar geleden dit verhaal al eens op t forumgezet.

Had ook problemen met de accu.
Was aan de auto aan het lassen geweest maar had de accu niet afgekoppeld.

Weken erna 2 x route mobiel bij de deur gehad.
Als ik dan ging rijden om te laden en terug kwam kon ik de auto uitzetten. Als ik dan gelijk wou starten gebeurde er niks.

Accu was gewoon op en had door t lassen te hoge piekspanning gehad en was dood.
Kwestie van een nieuwe (brezan) zwaardere, qua ampere, en nu heb ik nergens last van.

afgelopen maand alleen maar wezen rijden naar 2 meetings. geen probleem met starten.

meg-freak

heel erg bedankt voor het meedenken.
ga een andere accu proberen als dat het niet is dan de dynamo nakijken.

alle verlichting is uit heb ik al nagelopen

meg-freak

HIJ DOET HET WEER!!!

we hebben de accu vervangen en zijn erachter gekomen dat de zekering van de startonderbreker kapot was.


iedereen bedankt voor het mee denken.

Marcelo


meg-freak

nou ik dacht dat het probleem verholpen was maar helaas!!


als ik de auto langer als 2 dagen niet gebruik is de accu leeg.

iemand een idee?

rob84

zoeken waar je een stroom verbruiker hebt
waarscheinlijk een lampje ofzo

Thijsie

Niet een versterker die aan blijft staan? ofzo?
Ik zat eerst te denken aan lekspanning/lichte kortsluiting ... maar daar heb je zekeringen voor ... 8)7

RaymondTroost

accupol niet los? of geoxideerd... dat was bij mij het geval en een slechte massa van de startmotor, heb ik ook al eens gehad :D

kan zoveel zijn, succes

rmp

Hi,

Ben je er nog achter gekomen wat het probleem was/is? Ik zit namelijk met hetzelfde.

Heb een cabrio fase I en rijd er niet veel mee (alleen mooi weer he  ;)), maar heb al heel lang hetzelfde 'gezeur' met mijn accu: binnen 2 dagen na een ritje is de accu leeg. Probleem is ook nog eens, dat als de accu nagenoeg leeg is, het alarm begint te loeien, of als de accu zo zwak is, het alarm slechts een irritant gebrom kan laten horen.

De accu is door de Renault-dealer al een keer vervangen, de auto is doorgemeten op lek-stroom (niet gevonden), binnen een jaar een nieuwe accu door kwit-fit erin laten zetten (zwaardere accu), maar niks helpt. Ja, ik leg hem nu elke keer na een ritje direct aan een druppelaar en dat werkt wel ja.

Ik hoop hier een oplossing te horen, want lastig is het zeker!!

Nick Mattheus

ik zou zeggen meet je dynamo eens na... ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev