Advertenties


Display van radio in middenconsole

Gestart door Red Sonja, 25 december 2004, 14:07:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Sonja

Hallo allemaal,

Ik heb een Renault M?gane Coup? 2.0 16V uit 1996. Al geruime tijd heb ik problemen gehad met de display van mijn radio die separaat in de middenconsole zit. Hierdoor werkte de afstandbediening aan het stuur ook niet meer. Na een aantal pogingen tot reparaties blijkt de chip in de display niet goed meer te zijn >:(.

Om toch fatsoenlijk mijn Philips radio te kunnen gebruiken en mijn handen aan het stuur te kunnen houden (trekt snel op, zo'n 2.0 16V :D), ben ik op zoek naar een nieuwe display. Alleen..... ik kan deze niet vinden :), niet bij een sloop of op internet. Weet iemand voor mij een handig adresje, eventueel in het buitenland? 8)

Voor de duidelijkheid, het gaat om een displayunit met op de sticker partnummer FD 01 96 20 *voor de rest staat er een Philips nummer 77 00 841 006 op en zijn er nog zat andere cijfertjes leesbaar waarvan ik de betekenis niet weet). Aan de achterzijde zijn twee aansluitpunten voor connectors (rood en blauw) aanwezig en staat er Renault > PP-40T<.

Groeten,

Red Sonja

Erik van der Velde

77 00 841 006 is volgensmij een renault productnummer. Alle renault producten hebben namelijk de zelfde reeks nummers. Ik zou met deze code eens langs de dealer gaan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev