Advertenties


RE:Abs_Storing

Gestart door pmf4k, 10 mei 2007, 23:13:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pmf4k

ik heb hier nu al een paar berichten gelezen van verschillende mensen die deze storing hadden....wat is hier eigelijk uit voort gekomen???...het kwam er iedere keer op neer dat ze maar naar de Renault dealer moesten gaan om het uit te laten lezen...verder geen response hierop!!
                                                                      _   _
en die andere storing    met dit soort gelijke teken  |_VV_| schijnt volgens het instructieboekje iets met de inspuiting te zijn of de koppeling zoals ik het kon lezen

matthew

Meestal kom je met deze storingen dmv uitlezen al gelijk specefieker tot het probleem als een beetje gaan proberen en van alles doen /eventueel vervangen en dat is dan ook weer zonde van het geld als het dat niet was.

pmf4k

LOL....ik had namelijk dat ABS probleem op mijn megane 2000-16V-P1
zoals eerder omschreven..
dan weer wel en dan weer niet branden.denk dat ik binnenkort toch maar de dealer is opzoek om tezien wat er loos is + dat dat andere lampje oplicht met die VV als ik onder de 1500 Rpm zit?????iets met inspuiting of koppeling..

ik hoor of zie het wel of er nog iemand meer info heeft over dit kwaaltje. als ik geweest ben plant ik het hier wel fftjes  (*_-)

Mvg: Pmf4k

CD Cabrio

Ik heb ook eens storing gehad met mijn Abs,
dit was gewoon een kwestie van even bij de dealer resetten.
Verder niks aan de hand.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev