Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Hier wordt het volgens de berichten tegen de 30 graden, maar of dat in de Eifel ook zo is?????

Michel Veltman

www.weeronline kan je het volgens mij bekijken voor buitenlandse plaatsen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)



Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


Michel Veltman

hmm mn tent is spoorloos...handig :D
* Michel Veltman gaat weer verder huis overhoop halen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zal vanmiddag weer even het o zo handige lijken folie meenemen vanaf het werk  ;)

Reinier Goorden


sebastiaan

super mooi weer is er opkomst. morgenmiddag rijden we rond de klok van 16.00 weg.
zonder files :? zullen we er rond 19.00 uur zijn. 8)

Dennis Postma

Net alvast de tent opgehaald bij m´n ouders. En even een nieuwe pomp aangeschaft. Nu nog even een late dienst en dan zijn we er helemaal klaar voor om morgen naar de groene hel toe te komen  8)

matthew


Niels Nederlof

Zooo.... Wij zijn weer terug van een heel geslaagd en gezellig weekend! Helaas 1 kleine domper op de feestvreugde met Remko zijn auto maar gelukkig is dit uiteindelijk allemaal goed gekomen. Op de terugweg de P nog even lekker de sporen kunnen geven.... Heerlijk  ;)

Een speciale vermelding is toch wel op zijn plaats voor de camping. Wat een geweldige camping en wat een geweldige service! Kortom als je ooit in de buurt van de ring wilt overnachten is Viktoria station am Kreuzberg de plek om heen te gaan. http://www.viktoria-station.de/

Hier onze foto's van het weekend: Mochten er mensen zijn die bepaalde foto's in groot formaat willen hebben dan hoor ik het wel.

http://www.mijnalbum.nl/Album=CZJMUCOR

" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Benjamin Renon

#88
Inmiddels ben ik alweer een tijdje terug van dit weekend.

Het was een zeer geslaagd weekend! Bijna alles zat mee, 't zonnetje, de temperatuur en gezelligheid.
Alleen was de nachtrust voor mij vanwege een waterval en een paar motoren/auto's een beetje weinig. Maar ondanks dat toch goed wakker geworden.

We hebben veel mooie auto's op de groene hel gezien. Ik ben zelf niet met de auto op de Nordschleife geweest. Maar twee andere auto's van de club wel. Ik heb in totaal iets van 161 opnames gemaakt. Ik probeer ze zsm online te gooien.

Zoals vermeld een kleine domper van Remko, maar dit is helemaal goed gekomen. De camping is absoluut een goeie!
Hopelijk gaan we volgend jaar weer! Dit wil ik gewoon nog een keertje meemaken.

Complimenten voor de organisatie voor dit onvergetelijk weekend! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

sebastiaan

rappe gast die Niels, ik pak eerst ff een bakkie koffie. Het was super kan niet anders zeggen!!! !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev