Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


ericmd

hey hey hey, toch 1 + 1 het weekend wordt steeds leuker.


Reinier Goorden

Laatste kans mensen, op een heeeeeeeeeeel erug gezellig weekend Y --

michel81

ik zal het nog even aan de vrouw vragen of wij nou ook konden was laatse week voor vakantie geloof ik.
en die is meestal erg druk op school.

Michel Cijs

daar ik een weekendje weg was, heb ik vandaag de inschrijving pas kunnen sluiten, op de valreep nog 2 inschrijvingen binnen gekregen

We gaan met 15 tenten en 26 personen er een dolle boel van maken.

Gezien de aantallen is het denk ik een goede keuze geweest om niet naar Automaxx SE te gaan, maar zelf een volledig weekend te organiseren rond dezelfde periode. Wij hebben er iig erg veel zin in!


sebastiaan

jippppieieieieie, ik heb er zin in, ik heb er zin in !-!

Dennis Postma

Ik kijk er al erg naar uit. Heb er zin aan  !-! 8)

Michel Cijs

Beste Leden,

Nog een dikke week en het is zover, een heerlijk weekendje weg met de club!
Er zullen straks op de camping 17 tentjes van de meganeclub staan, is wel een leuk clubje dachten we zo. Laten we hopen dat het weer een beetje een meer zomers tintje gaat aannemen zodat het weekend niet kapot kan.

Voor diegene die op "de ring" wat rondjes willen maken hebben we nogmaals het veiligheidsleaflet bij gevoegd. Kijk vooral ook eens op:
               www.8200rpm.com
               www.ringworld.nl

Diegene die al het racegeweld liever aan anderen over laten zullen we wat mooie plekjes uitzoeken waar de actie goed te volgen is.

Verder moet je natuurlijk je tandenborstel niet vergeten en het meest belangrijke, een goed humeur, hoewel dat geen probleem gaat zijn denk ik. In de ochtend kunnen we genieten van een ontbijt en er is stroom aanwezig op 3 plaatsen. Dus een haspel of verlengsnoer is ook geen overbodige luxe als je stroom in je tentje wil.

Ook zit er een alternatieve route bij deze mail welke jullie een klein stukje van de prachtige omgeving zal laten zien. Deze zal jullie over de laatste 30 km langs provinciale wegen naar de camping leiden.

Het adres van de camping:

Victoria station camping
Alte Muhle 1
D-53505 Altenahr – Kreuzberg


Namens de activiteitencommissie allemaal tot in Duitsland!!

Dennis Postma

Heb er nu al zin in  !-! En nu inderdaad maar hopen op beter weer  :x

Benjamin Renon

Ik heb er ook zin in. Kijk hier al een tijdje naar uit. !-!
Btw wie gaat er allemaal zaterdags? Misschien een treintje vormen?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Reinier Goorden

Dit kan ik wel ff voor je invullen:
Vrijdag:
Reinier
Mathew
Bas
Remko
Eric
Michel Veltman
Patrick
Kenny
Jan
Veronique
Niels
Nick

Zaterdag:
Jochem
Benjamin
Michel Cijs
Dennis
Jeroen

Reinier Goorden

Het komt zeker dichterbij Y !-!
Na een helder ogenblik kwam ik tot de conclusie dat het misschien beter is om op zaterdag al de ring op te gaan voor diegene die willen. Je hebt dan niet heel de auto vol met campeerspullen, dit rijdt vast een stuk beter. ;)
Er veranderd verder weinig natuurlijk, de mensen die op zaterdag aankomen doen dit gewoon wanneer ze willen. Ik verwacht iedereen toch wel zo rond het middaguur op de camping. De ring is die avond tot 19.30 open dus hebben we tijd genoeg. Het zal misschien dan ook wat minder druk zijn als op de zondag.
Zondag ochtend kunnen we dan na het ontbijt op het gemak het kamp opbreken en naar het museum gaan met z'n allen. (of met eenieder die wil natuurlijk). Je kan dan alsnog een rondje ring doen natuurlijk of eens lekker rondkijken.

Jammer dat ik dit alles niet eerder verzonnen heb 8)7 de heldere ogenblikken worden spaarzamer met de leeftijd zullen we maar zeggen :q

Michel Cijs

het programma wordt er niet heel anders van, maar denk idd dat dit de beste invulling van het geheel is  !-!

ik heb er zin an!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev