Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

matthew

#105
http://www.mijnalbum.nl/Album=FU7SIWW3

hierbij mijn foto's




En jochem idd lekker blijven plakken haha :D :D :D :D

sebastiaan


Reinier Goorden

Dat moeten we maar laten rusten denk ik 8)7 ;)
Heb net nog ff bij Pascal op ringworld.nl een berichtje achtergelaten. Heb hier en daar al wat foto's van hem voorbij zien komen, misschien leuk als we hem die mailen. Niels ;)

Paskal

Even geregistreerd want hoorde dat jullie uiteindelijk o.a. via mijn site op de bewuste camping zijn terecht gekomen. Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad en het was leuk een aantal van jullie gesproken te hebben. Helaas was het op zondag te druk om af te spreken voor wat passengerlaps anders had ik een aantal graag meegenomen. Volgende keer beter dan maar !-!

Ik ben ook weer thuis na een auto-gek weekend met:
do: Formule 1 en 5 rondes Ring
vr: herfstweer, maar uiteindelijk toch nog 5 rondes Ring met in de avond de Eiffelrallye
za: Eiffelrallye en 3 rondes Ring
zo: subtropisch weer en 10 rondes Ring tussen de vele baansluitingen door... ;(

In de loop van morgenavond volgt een uitgebreid verslag van e.e.a. op mijn site met uiteraard wat foto's van jullie groep.

De rokende Caddy is inderdaad van Marco. Daarnaast heeft hij nog een verre van standaard Golf 1.....

sideburn-james

Ik ben ook weer een paar uurtjes thuis.Ga nu eens genieten van een goede nachtrust!!!
Het was een superweekend,fantastich weer mooie auto`s en een top camping.
Volgend jaar weer een rondje op de ring,is echt mega,super,onwijs,vet cool!!!!!! !-! :)

Michel Veltman

Zo hier weer ''hard'' aan het werk om door alle foto's heen te bladeren ;)
Kwam zelf gisteravond rond half 11 avonds weer thuis na een goede terugrit.

Kan me niet anders aansluiten dan bij alle andere lovende woorden, heb me echt super vermaakt en met meetings zoals deze valt me keer op keer op dat het clubgevoel toch hoog in het vaandel staat (zoals Michel C ookal heeft gezegd)
Wil toch even mijn mede ''oud'' stagiare ( :q ) compliment geven voor de goede organisatie Y)
Daarnaast niets anders dan complimenten voor de camping (of beter gezegd hotel) qua faciliteiten en gastvrijheid/service, lovenswaardig !-! :)

Top te horen Remko dat de auto weer mooi thuis staat!

Zal proberen vanavond foto's te plaatsen maar denk dat het eerder in de loop v/d week word...maar ze komen cker!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

hiermee wil ik wel een rondje ringen, zit lekker comfi wanneer je 2 meter bent  :q


peterachterop

Citaat van: Paskal op 16 juli 2007, 00:46:47
Even geregistreerd want hoorde dat jullie uiteindelijk o.a. via mijn site op de bewuste camping zijn terecht gekomen. Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad en het was leuk een aantal van jullie gesproken te hebben. Helaas was het op zondag te druk om af te spreken voor wat passengerlaps anders had ik een aantal graag meegenomen. Volgende keer beter dan maar !-!

Ik ben ook weer thuis na een auto-gek weekend met:
do: Formule 1 en 5 rondes Ring
vr: herfstweer, maar uiteindelijk toch nog 5 rondes Ring met in de avond de Eiffelrallye
za: Eiffelrallye en 3 rondes Ring
zo: subtropisch weer en 10 rondes Ring tussen de vele baansluitingen door... ;(

In de loop van morgenavond volgt een uitgebreid verslag van e.e.a. op mijn site met uiteraard wat foto's van jullie groep.

De rokende Caddy is inderdaad van Marco. Daarnaast heeft hij nog een verre van standaard Golf 1.....

weet iemand et adres van zijn site?


Jeroen

Het ziet er allemaal weer zeer gezellig uit  !-!

Dennis Postma

Ook wij waren gisteren rond kwart over 9 weer thuis gekomen van een zeer geslaagd weekend wat ik niet anders kan beschrijven dan gewoon TOP  _o_ . De wandeling die ik zaterdag noodgedwongen heb moeten maken  :D heb ik Claudia allang vergeven  o-) Beweging is ten slotte goed voor de mens  !-! De camping was gewoon top en de Nordschleife is een bizar stukje asfalt  :) Zal deze week de beelden die ik gemaakt heb even bewerken tot een mooi filmpje  !-!


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

sebastiaan

#118
Timo's tekst.....

een door Lotus ontwikkelde versie van de Opel Omega waarvan er in totaal maar 950 stuks gebouwd zijn.

vrij bijzondere spot dacht ik zo!!


wij hebben 'm ook gespot Timo! hij was onze buurman.

Mooie foto's Ben!!!

Michel Veltman

#119
mooie foto's allemaal !-!
Hoop dat de door mij (en Marije ;)) gemaakte foto's ook zo goed gelukt zijn...

Denk dat ik 1 deze dagen een 70-300mm lens erbij ga shoppen naast de 55-200mm en 18-75mm kitlens...heb je toch net wat meer mogelijkheden (zoom) voor de autosport foto's  :) 70-300mm lens geshopt
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev