Advertenties


trillen van mijn renault megane coupe 2L 16V

Gestart door Oldskool, 8 mei 2007, 18:16:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oldskool

ik heb allebei mijn motorsteunen(links en rechts) vervangen, maar hij trilt nog steeds als ik harder ga dan 70kp/u 8)7. is het nu niet dat ik mijn auto moet uitbalanceren? want met mn versnellingsbak is niks mee aan de hand. ik weet het echt niet meer :? :?. volgende auto word echt geen stokbrood meer. dat weet ik wel!

Thijsie

Je hebt volgens mij 3 motorsteunen ;)
Volgens mij is het juist de 3e die bij jou problemen geeft, bij je versnellingsbak. Is daar naar gekeken?

Oldskool

daar is naar gekeken ja. maar die was goed zei die knakker van een monteur haha :q. want de motorsteun links(die dikke zeg maar) die was echt helemaal verrot. niet normaal meer :neen:. dus het is handiger om die bij de versnellingsbak dan ook maar te vervangen zeg jij?

Thijsie

Als het zeker is dat die nog goed is dan zou ik die niet vervangen.
Wat het nu verder kan zijn, geen idee  :?

fluissie

ja hallo remko in die van mij zat weinig onzin
blijf aan t typpen  8)7

maar goed old skool nog een keer dan:

ik bedoelde de VOORSTE motorsteun, het klinkt toch alsof dat het probleem is....
stabilisatiestang misschien?

suc6 verder

fluissie

dat vind ik ja en als jij iets beter leest had je kunnen lezen dat de linkse en de rechtse juist vervangen zijn en niet de voorste  -- (er zijn er 3)

die ik juist bedoelde dus dat moet ik schijnbaar wel herhalen  o-)

doet jij die van jezelf ook ff wissen  :? :D

!-!

fluissie

nee links en rechts, voor zit er maar 1 en dat is de kantelsteun

van welke kant bekijk jij t?   8)7

!-!

Oldskool

laat elkaar in leven aub  :D :). ik weet nu de oorzaak. tis de rechter aandrijfas die los is en uit zn rubber is. dus die word deze week nog vervangen.

Oldskool

maar moet ik nu een rechter-aandrijfas met abs ring 44 hebben dan? of is een normale zonder abs ring 44 ook goed?

fluissie

#24

altijd vanuit de auto he,
dus jij hebt je stuur ook rechts zitten... :D
[/quote]


haha oke dan vandaar ons misverstand ik bekeek het voor de auto en dan is het net andersom  :x :D
sorry remko  !-!
maar de kantelsteun die we beiden bedoelden was het dus niet  :P

@oldskool

of je nu met of zonder moet hebben kan ik je geen duidelijk  antwoord op geven, het lijkt mij echter wel als je abs hebt er dus 1 met ring nodig heb anders niet?  :?

suc6 oldskool!

Paul

Bij de 16v is abs standaard, dus ik zou er maar 1 met ring bestellen.
Anders krijg je weer storingen.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Oldskool

moet er dan nog een rubber erbij of zit dat er al bij als je de aandrijfas besteld?

Paul

Als je de complete as besteld, dan kun je hem er zo onderschroeven.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Oldskool

en dat is voor een leek als mijzelf te doen? en is het veel werk ?

Paul

Ik kan helaas je sleutelvermogen niet vanachter mijn scherm bepalen.
Het is wel te doen, maar de centrale moer zit vaak behoorlijk vast en ook de as in de fusee kan vast zitten.
Let er ook op dat er een stift door de as heen zit op het punt waar de as op de bak geschoven zit.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev