Advertenties

trillen van mijn renault megane coupe 2L 16V

Gestart door Oldskool, 8 mei 2007, 18:16:04

Vorige topic - Volgende topic

Oldskool

ik was van de week op de snelweg toen ik ongeveer 80 reed. en toen begon mn hele voorkant te trillen, waarschijnlijk aan de linkerkant l-. ik kan nu niet harder dan 80 rijden. anders trilt dat ding weer. wat kunnen hier de oorzaken van zijn? motorsteun(en)? aandrijfas? wiellager? wie kan me helpen??? greetzz oLdSkOoL

TrickeY

als je is harder gaat rijden, gaat het trillen dan weg?

Oldskool

dan word het alleen maar erger. en mn versnellingspook trekt ook naar achter met optrekken sinds ik dat heb.

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Oldskool

en dan trilt mijn hele voorkant daarvoor? lijkt me ook niet waarschijnlijk....toch?

Marcelo

het kan wel de oorzaak zijn hoor Y
ga anders even naar de garage !-!

Oldskool

moet de 17e toch voor de apk haha :P. ik ga het doen en vragen. is zoiets een duur grappie?

Marcelo

ik denk dat als je het niet laat maken je duurder uitbent ;)

maar veel suc6 heh !-!

Oldskool

dat is waar ja. weet je ook ongeveer hoeveel :q? ik heb nou ook weer water in mn auto. dus schiet weer lekker op >:(

Tim_Coupe

Ik moest voor een nieuwe motorkantelsteun bij de renault dealer 65 euro betalen, das ex montage en ik geloof inclusief BTW. Montage is denk ik niet zo duur aangezien je er bij de 2.0 16V zo bij kunt van onderaf :)

ForzaMollie

misschien "gewoon" een velg krom? Leg je wielen voor- en achter eens om en kijk of het trillen verdwijnt/verplaatst?

Oldskool

velgen zijn niet krom. ik had het heel even niet meer. maar vrijdag had ik het weer. hij zei wel dat de motorsteun niet helemaal goed meer was. en mn schokveren zijn ook erg stug zeiden ze. en ik heb een aardige olie-lekkage ook.

Oldskool

fluissie

he old school

heb ik ook gehad! trillen als een gek en als je steeds harder gaat rijden lijkt het alsof je in een tractor zit....
dan stuitert de hele voorkant, incl versnellingspook!  8)7 8)7
dat ie het even niet meer gedaan heb ,is waarscheinlijk omdat het blok weer op zijn plek geschoten is maar als je weer optrek dan kantelt het blok naar achteren en kan deze weer uit die steun schieten en niet goed terug vallen en begint ie weer

advies: wel laten maken!!! is niet echt bevordelijk voor het blok  :neen:
oorzaak:bij mij voorste motorsteun (zeg niet dat dat het perse is bij jou!, maar klinkt wel alsof t dat is)
kosten motorsteun bij renault dealer te tiel:52,50 euro incl btw
reperatie: niks, zelf vervangen met kameraad

--

Oldskool

dan hebben wij hetzelfde ja  :D. tis echt geen pretje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev