Advertenties


Neon aansluiten

Gestart door ThE-BaKeR, 22 december 2004, 23:24:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andy

Nou Peterachterop,

ben benieuwd naar de foto's met het aansluiten van de Neon, ik wil het namelijk ook nog gaan doen en heb nog geen idee hoe. Het lijkt me wel een goed idee om ze net als jij aan te sluiten op de sigarettenaansteker. Dus laat maar komen die foto's. Alvast bedankt,

Andrew

peterachterop

als t een beetje meezit vandaag nog ben ff mn hele project aan t aanpassen en zet dan alles in 1x er op.

ThE-BaKeR

Ik heb alles aangesloten op de sigarettenaansteker. Zo klaar! Is er nog iemand die toevallig zo'n schakelaar nog heeft liggen? Of iemand die binnenkort een bestelling bij Conrad moet plaatsen... Want als ik alleen zo'n schakelaar moet bestellen, wordt hij wel erg duur!


http://www1.nl.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl62996d82/~flN0YXRlPTE4MTk5MTcwODE=?~template=pcat_product_details_document&r3_matnr=000000000000700561&object_guid=AFB855406FBA0A97E10000000A010221&p_load_area=216100~1&p_area=216100~1

peterachterop

@ the baker.
Ik heb dezelfde schakelaars ? 5,10 heb ze alle drie aangesloten en in serie staan.
Die schakelaars zijn echt bij elke goeie auto audio zaak te koop. Volgens mij halfords en automatt ook wel.

ThE-BaKeR

Ook met een ledje erin?  ;D

peterachterop

Jazeker, ik heb ze met de rode ledjes van de automat in Assen ::)

Andy

@ the baker

heb jij misschien foto's gemaakt van hoe je het Neon heb aangesloten?
ik ben er erg benieuwd naar...

groeten

Andrew

peterachterop

@ andrew ik ben dr ook mee bezig om het netjes in mn project bij te werken komt hier dan ook in te staan.

Andy

@ Peterachterop,

ok? Peter ik wacht nog ff af.....
dank je wel al vast....

groeten

Andrew

peterachterop

Heb er morgen tijd voor. ik lig al vanaf nieuwjaarsdag ziek te zijn en ben nog weinig buiten geweest

Andy

@ Peterachterop,

ben nog steeds benieuwd hoe je het hebt gedaan Peter, heb je al iets van foto's en een begeleidend schrijven gemaakt?


mvg


Andrew

peterachterop

helemaal vergeten. zal t morgen hier even plaatsen. :-[

Andy

@ Peter Achterop

Ik ben nog steeds benieuwd naar je foto's......



peterachterop

En ik maar beloven he, ik vergeet t gewoon. ik heb t nu genoteerd en ga er morgen ff pics van maken.

Sorry voor t wachten shame on me.

peterachterop

#29


Zo heb ik ze dus geplaatst.

Ik heb het afgetapt van de sigaretten aansteker. Je haalt hiervoor de kap die onder de asbak zit weg en je kkunt bij de snoeren.
Nu moet je ff meten wat de plus is en wat de min, daarna zet je de snoeren vast aan de schakelaar.
Op de zijkant van deze schakelaar staat wat de + is, wat de aarde en welke voor t ledje is.

Het is ff vogelen maar als je t open hebt liggen heb je t binnen 10 minuten aangesloten.
Sorry dat ik geen foto's heb van de aansluiting. Binnenkort wordt de middenconsole gespoten en komt t weer los. dan maak ik gelijk wat pic's.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev