Advertenties


Neon aansluiten

Gestart door ThE-BaKeR, 22 december 2004, 23:24:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Hallo,

Ik ben van plan om twee neon balkjes aan te sluiten voor onder bij de voeten. Nu las ik al ergens dat je ze kunt aansluiten op de sigarettenaansteker. Maar hoe kom je daar het beste bij?  ??? Hoe kan je daar het stroom het beste aftappen?

peterachterop

ik ga het morgen ook doen, ik heb het namelijk bij de deuren weggehaald. Je kunt het beste het platic ding onderaan je asbak verwijderen door aan beide kanten een zwarte plastic dop eruit te trekken en te verwijderen. Hierna kun je de asbak losschroeven en verwijderen. Nu kun je bij alle snoeren.

Ik maak wel ff wat foto's.

ThE-BaKeR


Edgar

Mijn Neon is aangesloten op de afstandsbediening door de min naar het lampje boven het raam door te trekken door de a-stijl en langs de rand bij het raam.... De neon springt aan als de auto ontgrendel en dimt langzaam net als de binnenverlichting.

Misschien een leuk idee...

ThE-BaKeR

Is dat dimmen wel een goed idee?

Edgar

Zit er bij mij al een ruim half jaar in en nergens problemen mee.

:D

peterachterop

@ the baker ik heb ze vandaag aangesloten en ze morgen wel even een uitgebreid stuk op dit forum.

stephan

en peter hoe zit het??bij jou?

peterachterop

Vandaag een beetje teveel sneeuw om een beetje foto's te gaan maken.
maar ik heb ze via de achterkant van de sigaretten aansteker verbonden met een schakelaar.
Ze zitten net als bij michel onder het dashboard zodat je ze niet ziet (wat juist de bedoeling is van neon).

morgen vroeg maak ik de foto's.

coupe-monte-carlo

zo wil ik neon aansluiten in mijn kofferbak, maar de bedrading komt nooit zover vanaf de sigarettenaansteker.
wat is jullie oplossing hiervoor? gewoon de draden verlengen?
heb dit namelijk ooit eens eerder gedaan met 12 volt spulletjes, en vaak brand het dan snel kapot, dus vroeg me af hoe jullie dit doen ???

berry_p

in de kofferbak kan je hem mooi aansluiten op de kofferbak verlichting.
dan gaat ie aan zodra je de kofferklep los doet.

ThE-BaKeR

Waar "hangen" jullie de neonbuizen op als je ze aan de voorzijde onder bij je voeten wilt plaatsen? Lijmen jullie ze vast d.m.v. een lijmpistool? Of gewoon met stevig dubbelzijdig plakband?

peterachterop

tyrappies er zijn genoeg mogelijkheden om ze dan ergens aan vast te maken.

Ik loop een beetje achter met mn foto's maar ik zet vandaag mijn uitbreiding van mn project erop waaronder de neon.
Ben al vanaf oudejaarsavond ziek en had dus weinig puf om iets te doen.

ThE-BaKeR

Citaat van: peterachterop op  3 januari 2005, 14:17:11
tyrappies er zijn genoeg mogelijkheden om ze dan ergens aan vast te maken.

Ik loop een beetje achter met mn foto's maar ik zet vandaag mijn uitbreiding van mn project erop waaronder de neon.
Ben al vanaf oudejaarsavond ziek en had dus weinig puf om iets te doen.
Teveel gezopen?  ;D :)

peterachterop

Dat was het hem nou net ik voelde me oudejaarsavond al niet ok (en heb geen druppel drank gehad) snachts was het hek van de dam bij mij thuis zeg maar, ik werd zaterdag om 9 uur savonds weer wakker. Ben nog steeds niet aan eten toe. :-X

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev