Advertenties


hoe een Beter uitlaat geluid krijgen

Gestart door Francois, 27 april 2007, 22:42:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Francois

En welke binnen maat dan? 48 of zoiets? en dan gewoon met van die klembussen monteren?

LVD

Dat dacht ik ook en ik vindt het geluid met een Sebring demper 'tegenvallen' om het maar netjes uit te drukken :D

uitlaatbuis is vrij standaard, dus binnenmaat weet ik niet. maar gewoon met schuifklemmen monteren, kan ik er nog sneller onder vandaan als het niet bevalt    :D

Francois

Openlucht filter is niet goed voor een lpg auto heb ik me laten vertellen. klopt dit?

lúk


Collin

Citaat van: Francois op 27 april 2007, 23:25:15
Openlucht filter is niet goed voor een lpg auto heb ik me laten vertellen. klopt dit?

Klopt, heeft met de luchttoevoer (en de hoeveelheid ervan) te maken wat nogal nauw luistert naar het schijnt

Overigens is hierover ook al een vraag gesteld (Meg ph1 gedeelte als ik het niet mis heb)
No nuts, no glory!

Francois

Oke, had het na gevraagd bij nlpower te zwolle, en die vertelde me dat ik dat absoluut niet moest doen.

lúk

goh geven ze ook nog x goed advies bij nl power --
kom zelf uit zwolle ken ze maar alte goed.waar kom jij dan vandaan????

Francois

groesbeek bij nijmegen.

Mij hebben ze altijd goed advies gegeven, en goede producten verkocht.

lúk

geloof me het kan ook heel anders :x back on topic

Francois

oh oke, zal het in de gaten houden

Francois

Iemand ansers nog ervaringen? alle ervaringen zijn welkom.


Dirk Kuipers

2 dikke, bv raceland (in mijn geval), pijpen eronder lassen. Wedden dat je veel herrie hebt? :P

Francois

Ja, dat weet ik, maar wil het liefst deze demper eronder laten. Dat lassen en zo kan ik allemaal niet, dan moet ik echt iemand hebben die dat wel kan.
Als er iemand is die dit kan doen voor mij is dat wel een idee om te doen.


(koltieboy) Dennis Kolthof

Nou er zal altijd wel 1 bij je in het dorp ofzo zijn die kan lassen! lijkt me raar dat er niemand is die dat niet kan!  :P

Francois

Ja, moet iemand vinden die daar zin in heeft tijd voor heeft en een brug heeft.

Ga even druk zoeken wie me kan helpen.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev