Advertenties


hoe een Beter uitlaat geluid krijgen

Gestart door Francois, 27 april 2007, 22:42:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Francois

Hallo heb een vraagje, heb een coupe phase1 2.0 8v lpg, en er zit een sebering einddemper onder, maar mijn motor geluid komt boven mijn uitlaat geluid uit, ik wil er meer geluid in hebben.
Krijg ik veel meer geluid door de tussen demper er onder uit te halen?

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.


lúk

als je echt hard geluid wil uit die uitlaat zouw ik er een rechte pijp onder leggen.
dan krijg je er wel hard geluid uit. heeft maatje van me ook met zijn clio !-!
als je allen middendemper er onder weghaalt zal het hader zijn hoeveel hader dat moet je proberen !-!

Francois

#2
Ja wil het hebben dat mijn motor geluid er niet meer overheen komt,en heb me laten vertellen dat een openlucht filter voor een lpg slecht is.het geluid moet ook niet zo dat je pijn aan je oren krijgt.
Alle adviezen zijn welkom.


lúk

tjah dan zouw ik er eigelek ander uitlaat onder leggen eentje met dbkiller kan je het regelen. schuifen open hader wat dichter zachter. haal je hem er uit is het goed hard :) en die heb je wel voor 100 euro

Francois

Maar dan is ie universeel? en heb nu mooi de ronding van mijn uitlaat in de bumper, dus wil die eigenlijk niet aanpassen. Heb er inderdaad ook aan zitten denken.

lúk

dan zou ik denk ik eerst midden demper weg halen eve kijken hoe het klinkt.
anders het kat verwijderen als je het dan te hard vind zou ik tog gewoon ander uitlaatje kiezen maar het kost eve wat moeite !-!

Reinier Goorden

Ik heb er sinds kort de invidia gt300 demper onder. Is ook een universele demper maar deze past perfect in de uitsparing in de originel bumper mits netjes gemonteerd. Hier zit ook een db-killer in maar zonder komt ie zeker boven je motorgeluid uit hoor :q

LVD

Ik heb ook een Sebring uitlaat (90mm eindstuk), met een klein dempertje ter vervanging van de kat, en dan nog de Sebring eind demper, maar ik vindt het geluid tegenvallen.
Het wordt zonder middendemper wel harder, maar niet mooier.
Als je echt mooi geluid wil, kan je beter kiezen voor een compleet ander uitlaatsysteem, met een grotere diameter buis. dan krijg je een veel zwaarder en mooier geluid.

Francois

Ja, denk dat ik de tussendemper er maar gewoon tussen uit haal,dat is vrij makkelijk, loopt toch gewoon recht moet ik alleen nog even kijken welke diameter pijp er tussen moet.
bedankt voor het advies.

Alle andere adviezen zijn welkom

lúk

ik heb ook een universele rvs demper onder de coupe. die past prima in de uitsparing zolang je hem maar goed ophangt. en het geluid is top !-!

Francois

Dat zou wel een optie zijn, daarom wil ik even wat adviezen hebben van mensen die er ervaring mee hebben, het liefst doe ik niets aan mijn eind demper.

LVD

Is idd gewoon een stuk rechte buis, 50mm uit mn hoofd..

Francois

50mm buiten maat? of binnen maat? Wat is het beste?

LVD

Buitenmaat. Bij iedere willekeurige autostyle dealer te halen en de gemiddelde auto onderdelenboer heeft ook nog wel een stukje universele rechte buis op voorraad.

mickeynox

tussendemper, katvervanger en open lucht filter. Als dat niet luk weet ik het ook nie meer  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev