Advertenties


27 Mei Pfingsttreffen in Gronau (D)

Gestart door Michel Cijs, 24 april 2007, 19:36:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan

ik zie nu de bekers !-! twee voor Choco super zeg, gefeliciteerd!!

Pientje

Ja beste megane mathew 1 en jan 2

beste cabrio bart 1 en jochem 2

en mooiste lak weer naar mathew ( en weer het traject met zijn auto afleggen. hi hi )

Benjamin Renon

#107
Ik heb me ook weer goed geamuseerd. Wil de winnaars ook nog feliciteren... Toch een paar Nederlands met een prijs naar huis... ;)

Foto's staan online... http://members.home.nl/bennmadman/PT20071.htm
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

sebastiaan

nou matthew, dat is een ding wat je niet verwacht had denk ik..........
eerlijk... ik ook niet.

Michel Cijs

#109
Citaat van: sebastiaan op 27 mei 2007, 18:22:29
http://s199.photobucket.com/albums/aa91/carnoir/gronau2007/
JIJ niet michel???????????

ik niet Sebas,

de mijne wordt te oud voor bekers, de mensen kennen de auto al te goed. Gelukkig vind ik haar zelf nog erg mooi en zeggen bekers mijzelf niet zoveel meer ;) Y
Daarbij stonden er nogal wat dikke Mégane's  :)
Maar 5 bekers met de club mee naar huis nemen voelt toch ook een beetje als winst ! Natuurlijk fantastisch om zo het terrein af te rijden  !-! _o_

Verslagje staat ook online en de film maak ik ook ff snel !

sebastiaan

super tof voor Matthew, bart, jochem en jan en idd, michel daar heb je een punt.

Reinier Goorden

Zo ben er ook weer. Was weer een geslaagde dag ondanks het weer. En Michel heeft gelijk, als clubmensch ben je net zo trots op je medeclubgenoten Y !-!
Heren van Harte _o_

Patrick

Ik ben ook weer thuis,
was ondanks het weer toch een gezellige dag.
prijswinnaars gefeliciteerd !-!

Michel Veltman

#113
Citaat van: Reinier op 27 mei 2007, 19:29:36
Zo ben er ook weer. Was weer een geslaagde dag ondanks het weer. En Michel heeft gelijk, als clubmensch ben je net zo trots op je medeclubgenoten Y !-!
Heren van Harte _o_

sluit me hier volledig bij aan, geeft een goed gevoel de jongens zo 1 voor 1 de bekers te zien ophalen !-!
gefeliciteerd allemaal!

Heb mezelf ook weer prima vermaakt!

Wat was je laat btw Reinier, had Ella nog aan de foon  :q
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Bart Van de Sande

Zo dat was weer een leuk dagje, eerste beker met de CC is ook super. Enkel spijtig van het slechtere weer maar ja we kunnen niet altijd geluk hebben he.

matthew

Zo wij zijn ook weer thuis heb een prima dag gehad al was het weer niet al te best maar het was erg gezellig.

Dank u allen voor de felecitaties en natuurlijk ook de felicitaties van mijn kant uit naar de andere prijswinnaars.

@sebastiaan:ik had idd niet verwacht dat ik zou winnen,maar ik vind het wel leuk natuurlijk!

Foto's volgen

michel81

jammer dat ik niet mee kon vandaag heb weer wat gemist zie ik al ;(.
maar goed volgende keer beter toch.
maar gefeliciteerd allemaal met de prijs  !-!,daar kunnen andere clubs toch nog even een puntje aan zuigen niet dan Y.
de foto's zijn ook erg leuk nog een paar megane's gt voor bij zien komen :).

peterachterop

matthew de mooieste megane?

Zo das netjes.

van harte allen.

Jolanda

Zoo ook wij zijn weer in Bussum beland.. We hebben ondanks de stortbuitjes een gezellige dag gehad en ons sociaal prima vermaakt :)

Felicitaties nogmaals voor de medeprijswinnaars.. Dat doen we toch mooi als Nederlands cluppie!

Jochem is bezig met de foto's en de filmpjes.. Komt er zo aan denk ik :)

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev