Advertenties


iemand ervaring met deze uitlaat?

Gestart door Leon, 23 april 2007, 20:41:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leon

Zoals de titel al zegt, heeft iemand ervaring met deze pijp?


Dit staat erbij

1.4 16v, 1.6, 1.6 16v, 1.9TDi/DTi, 2.0, 2.0 16v (IDE) 
1996-2002 Coupe 
Competition demper: geen EG keurmerk 
Artikelnummer: 966692C-41

 
   
   
   

 
288,50 EUR ex. btw
343,32 EUR inc btw

Marcelo

heey iedereen,

ik haal dit topic maar weer even omhoog!!!

wand ik heb bij auto style mooie dempers gezien!!!

maar het merk is: Type x

zijn dit goede dempers ?? ondanks dat ze wat goedkoper zijn?

ik hoor het heeeeeel graag :) !-!

Reinier Goorden

Goedkoop blijkt vaak duurkoop te worden Y

Decepticon#1

Hoeft niet, ik ben nog steeds erg tevreden met mn powerfuldempertje van autostyle...het is alleen zeker geen rvs custom made. Ik denk wel dat Reinier gelijk heeft dat de kans op teleurstelling groter is bij goedkopere merken.

harm

afgaand op de eerste foto zie ik volgens mij een sebring pijpje :P en dat is toch wel redelijke kwaliteit
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Mrtijn

De reactie van marcelo gaat over de pijpjes van autostyle, niet over de sebring. Want dat is inderdaad van goede kwaliteit

Marcelo

oke, tot dusver bedankt voor jullie reacties,

ik ben wel benieuwd waar ik goed op moet letten bij een uitlaat demper.
zoals bij autostyle, daar staan bijv de maten vaak in inches en dan 2/2.5/3 inch

welke kan er dan onder?
en een 102mm gaat tog wel passen?

alvast bedankt jongens  !-!

Marcelo

hoe zit het trouwens met zo'n dual sound uitlaat demper???

zit daar een mooi geluid in?

ik wil namelijk een mooi geluidje bij accelereren,
maar op de snel weg geen koppijn :P

Oldskool

ik heb een carbonnen freeflow. klinkt aardig hoor ;). maar ga met de tijd nog een katvervanger veronder lassen hehe 8)7

Marcelo

oke  !-!

bedankt voor je reactie dus ik kan hier uit opmaken dat dat wel wat is??
ik ben namelijk bang voor verkeert geluid :q

ik wil gewoon WROEMMMM horen en geen gerammel :P

Collin

Geen EG keurmerk....... Ehm, was daar niet iets mee. Meen ooit ergens gehoord/gelezen hebben dat dit type eigenlijk niet gemonteerd mag worden?
No nuts, no glory!

Marcelo

Citaat van: Decepticon#1 op 10 mei 2007, 23:33:31
Hoeft niet, ik ben nog steeds erg tevreden met mn powerfuldempertje van autostyle...het is alleen zeker geen rvs custom made. Ik denk wel dat Reinier gelijk heeft dat de kans op teleurstelling groter is bij goedkopere merken.
ja dat snap ik :D en jou powerfull uitlaat maakt die een mooi geluid mooi donker en niet te overdreven ik wil namelijk wel normaal over de snel weg kunnen zonder hoofdpijn :P

RaymondTroost

Voor het geluid of je die sebring niet te kopen... Ik heb een remus gehad.. maar die is indentiek hetzelfde als de sebring.. middendemper vervangen.. toen was het nog stil.. daarna kat ervantussen gehaald.. toen begon die een beetje lekker te pruttelen.. maar nog niet naar me zin.. Het dubbele uitlaatsysteem wat ik nu heb klinkt vele malen mooier en harder..

Collin

Sebring's en Remussen moet je, naar het schijnt, ook inrijden. Als ze nieuw zijn klinken ze inderdaad voor geen meter
No nuts, no glory!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev