Advertenties


bubbelig raamrubber

Gestart door nafeenstra, 22 april 2007, 16:46:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nafeenstra

Hallo

Bij mijn megane coupe 1.9dti is er op sommige plaatsen het rubber om het raam wat bubbelig
Betekent dit dat er roest onder zit of is dit bekend dat dit rubber uit zichzelf gaat bubbelen.

MVG

Nico Feenstra

Joost-cabrio

het ijzer wat in de rubbers zit is dan iets verroest.
heb ik ook alst van.
gaat niet verder trouwens.


nafeenstra

Dank je wel voor de snelle reactie

Timo Zuiderduin

veel voorkomend probleempje bij de Megane's (veel auto's hebben daar overigens last van).


Marcelo

oke ik heb er ook last van!!!

En heb voor de aankoop van mijn megane gezegt van bij aflevering wil ik dat dat gemaakt word,

en ze zeiden dat ze er een nieuwe opgezet hadden maar deze zit ook gebobbelt.

is het dan een nieuwe of word ik genaait??

Hoor het graag  !-!

Marcel

Edgar

is geen nieuwe waarschijnlijk hebben ze geprobeerd de rubbers weer in model te drukken maar dat is een zeer moeilijk karweitje. Een nieuwe set kost je 150 euro per deur. Dan heb je de binnen en buiten rubbers. Ik twijfel zelf nog om dit te gaan doen aangezien de gehele auto nu weer mooi in de lak staat alleen de rubbers steken nog af. Denk er nog even over na. Loop namelijk nog tegen meer problemen aan met de opbouw nu.

Marcelo

#6
oke bedankt  !-!

kan ik ook aantonen dat dit de oude zijn? ik heb namelijk zwart op wit staan dat er nieuwe in zouden komen.

en veel suc6 met de opbouw van jou megane  !-!

Roeland

soms zit er ook een golf in als je ze per ongeluk hebt geplooit, misschien dat je dit verward met een bubbel.

Marcelo

nee echt bubbels kijk anders even naar mijn album daar staan wel foto's straks

als de auto hier weer is

Roeland

hoi ik heb een paar fototjes gevonden, deze bubbels zijn iedere keer recht in de hoeken van de raamrubbers en volgens mij eerder plooien omdat het raamrubber even uit model is gegaan (deze krijg je er ook niet meer uit)


grtz

Marcelo

oke dankje wel :D

ik heb al een afspraak bij de garage voor 18 mei dan komen er nieuwe in  EN JA hoor GRATIS  Y

ik ben weer helemaal blij :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev