Advertenties


bodykit V6

Gestart door richard, 20 april 2007, 10:03:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

richard

Hoi,

Ik de vraag al gesteld alleen dan in het verkeerde topic.
Bij deze nog een keer.

Weet iemand waar deze kit verkrijgbaar is?







Ik zie de reactie's graag tegemoet !-!

R

dat is een indrukwekkend project!
ik denk dat deze kit voor een groot deel custom is met aangepaste panelen en een hoop laswerk,
ziet er in ieder geval uit als een arbeidsintensieve klus...

richard

hij zou idd custom kunnen zijn.. maar ik hoop dat de kit wel "gewoon" te leveren is.

nylez

Had deze foto's ook al wel eens gezien  :9~

Denk echt dat dit vooral custom creation is, maar die voorbumper had wel een groene megane eens(volgens mij ook lid geweest  :?) Maar ik denk dat die ook zelf was aangepast.

2 foto's die ik ervan kon vinden op mijn pc. niet echt goede kwali.


Erix

#4
Die bodykit is de Trophy kit van Ibher-Design...

En ik kan je vertellen dat gaat veeeeeel werk opleveren en kijk goed rond naar een bedrijf wat deze body-kit GOED op je auto kan plaatsen.

Zelf heb ik de Tribute-Wide bodykit van Ibher-Design op mijn coupe zitten en de pasvorm was niet echt helemaal ideaal. Verder is het bedrijf wat de kit strak zet en spuit erg belangrijk voor het resultaat! Het bedrijf wat dit bij mijn auto heeft gedaan heeft jammer genoeg niet echt mooi werk afgeleverd naar mijn mening :( waardoor de auto nu niet echt mooi is geworden. Dit is erg belangrijk omdat alle panelen van polyester zijn en dus tegen de panelen van je auto gelijmd dienen te worden. Ook dienen je achterwielkasten heftig te worden verbouwd en verstevigd maar dat is wel goed te doen.

Het polyester werk van de kit is daarentegen wel goede van kwaliteit en zeer sterk.
ZX-Audio · the finest audio products around

richard

Ik kan ook allen de normale kit vinden op het net dus het zal dan wel een custom clio kit zijn die erop zit. En dat gaat een beetje te kostbaar worden voor mij.

Weet toevallig iemand een mooi kitje voor een cabrio uit eind '99?

Timo Zuiderduin

Ik heb nog wel een mooie voorbumper voor je liggen  ;)

50 euro mag je hem hebben!

richard


richard

weet iemand of de achterbumper van de cabrio anders is dan de coupe?
Ik neem wel een dat sideskirts van de coupe wel gewoon op de cabrio passen..

Timo Zuiderduin

achterbumper van een coupe past niet op een Cabrio. cabrio achterkant is ongeveer 20cm langer.
skirts en voorbumper passen wel.

alleen met de skirts moet je even letten op de dorpel, die is namelijk bij de cabrio wat breder dan bij de coupe.

foto van de voorbumper die ik te koop heb staat hier:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6258.msg118466;topicseen#new

richard

ok thnx voor de info!
De voorbumper is niet helemaal mijn ding maar iedergeval bedankt!
Weet jij of de voorbumper van de megane 1 ook op het phaselift model past?

Timo Zuiderduin

Past niet!

bevestigingspunt in het midden komt niet overeen.

je kan hem wel passend maken maar dan moet je gaan schuren en plamuren.

richard

Ok schuren plamuren heb ik weinig zin in dus ik kijk rustig ff verder!

RB Cartuning

Hallo Richard,

Ik zag dat je op was naar bumpers voor je cabrio. Ik heb een uitgebreid assortiment voor de megane op mijn website staan. Misschien staat er wat tussen voor je.

Groeten,

Robert
RB Cartuning
www.rbcartuning.nl

wess

dit is de oorspronkelijke leverancier van de set. het wordt helaas niet meer gemaakt.

http://www.eurolineas-personales.com/

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev