Advertenties


raam klap uit geleider.

Gestart door anusbaf, 19 april 2007, 19:15:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anusbaf

ik heb een megane phase 1.

en al sinds de aankoop is het raam aan de bestuurders zijde niet goed werkend. als ik hem naar benede doe gaat die niet zo snel als die van de pasagier. en als ik hem omhoog doe klapt die aan de achterkant bij de b stijl uit de geleiderrail. nu heb ik er zelf al een aantal keren naar gekeken. de geleiderrails zijn goed. heb er toen wel een nieuwe geleider op moeten zetten want die was afgebroken. en heb ik een nieuw binnen raam rubber er in gezet omdat deze open gesneden was door de geleider.

iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? nieuw mechanisme er in of iets anders?

foto ter verduidelijking

Jan van Heteren

Aan de achterkant van de ruit zit een ding van kunstof
als alles op de plek zit dan moet je het raam met wat kracht in het rubber drukken dan zul je hem ook wel iets horen klikken
dat is een borging zodat de ruit niet naar voren kan vallen... ;)
Meganomaniac

anusbaf

Citaat van: Jan op 19 april 2007, 19:23:08
Aan de achterkant van de ruit zit een ding van kunstof
als alles op de plek zit dan moet je het raam met wat kracht in het rubber drukken dan zul je hem ook wel iets horen klikken
dat is een borging zodat de ruit niet naar voren kan vallen... ;)
ja dat weet ik.


ik neem aan dat je dit onderdeel bedoeld. hier is die nog kapot maar is later een nieuwe ingekomen. ook na dit er ingeklikt te hebben werkt het nog niet. het raam klapt er ook af en toe uit dan moet ik hem ook echt goed terug duwen. en tegen houden zodat deze er niet uit klikt.

Wendy

Oke ik heb dat ook is gehad...
Bij mij was het dat honingraadstructuur ding wat in je deur zit.
Hier liep het raam tegenaan en trok hem dan scheef uit de rubbers.


anusbaf

Citaat van: Wendy op 19 april 2007, 21:12:07
Oke ik heb dat ook is gehad...
Bij mij was het dat honingraadstructuur ding wat in je deur zit.
Hier liep het raam tegenaan en trok hem dan scheef uit de rubbers.
ik heb hem ook zonder dit onderdeel omhoog en omlaag laten gaan ook toen schoot hij er uit.

Wendy


anusbaf

niemand die mij hiermee kan helpen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev