Advertenties


Noodcode

Gestart door Marissaa, 10 april 2007, 18:39:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marissaa

Even een noodvraag over mijn noodcode..: >:D
Ik was zo aardig om mijn auto uit te lenen aan een vriendin van mij, maar toen is mevrouw zo aardig geweest om het licht aan te laten staan.. met gevolg een lege accu   8)7 normaal nieso erg natuurlijk haha maar nou komt het. heb accu opgeladen.. start niet, blijft dat stomme achterlijke startonderbrekerslichtje branden.. terwijl ik dat er af heb laten halen.. krijg hem dus niet gestart :S.. boekje erbij gepakt.. hebben ze het over een code.. nou mijn vraag aan jullie ? Wat is die code? Of waar kan ik die scoope? Kus maris  8)

DonMark

Hoi Marissa,

Die noodcode kan je aanvragen bij je Renault dealer. Daarbij moet wel je papieren meenemen, zoals je kentekenbewijs ect. Dan kan vervolgens mbv de noodcode en de centrale deurvergrendelingsknop in de auto je startblokkering eraf halen. (Op dit forum staat precies hoe dat werkt). Alleen iedere keer als je je contact weer uit zet moet je weer die noodcode indrukken, dus wat makkelijker is met je originele sleutel de startblokkering eraf halen of bij de dealer de startblokkering eruit halen in de ECU. Maar die startblokkering komt er automatisch weer op, als je accu dood is of in jou geval de accu leeg is, dan wordt namelijk de ECU gereset en heb je weer hetzelfde probleem. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Greetz Mark

Marissaa

Mark :)

Dank je wel :D Heb er zeker wat aan gehad :) kus!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev