Advertenties


carosserie uitwisselen

Gestart door Laurens Klein, 28 maart 2007, 12:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laurens Klein

Hallo,

ik heb een paar weken geleden een ongeluk met mijn coupe gehad. Het kenteken is toen ingenomen omdat hij niet meer kon rijden. De rechterkant zit in elkaar.

Nu vroeg ik me dus af, of ik van een ander carosserie gewoon een deel eraf kan slijpen en dat ipv mijn rechterkant kan doen. Want mij lijkt dat dit een apart deel is. Dat waarschijnlijk zit gepuntlast.

Heeft iemand dit al eerder gedaan?

gr.

Roy S.

Alles kan natuurlijk, de vraag is alleen of tie het nog waard is?
Het is meer werk als alleen een nieuw stuk inlassen, spuiten en klaar. Waarschijnlijk zal je auto ook nog uitgericht moeten worden. En daarna moet ie opnieuw rdw gekeurd worden om je papieren terug te krijgen.

Timo Zuiderduin

Wess heeft hier ervaring mee  Y

zoek hem ff op in de ledenlijst en stuur hem ff een PM. (hij is niet heel vaak meer aanwezig hier op het forum)

Laurens Klein

Ik heb Wess gepm'd.

ik weet dat er wat meer inzit dan alleen lassen, spuiten. Alles zal zoiezo uitgelijnd meoten worden. Maar ik zie het eigenlijk wel als een uitdaging. Maar dan moet het wel realistisch zijn om het te doen. Ook zal het voor mij een hele tijd gaan duren, omdat ik alleen in het weekend af en toe eraan kan sleutelen. Maar zoals ik al zei; ik vind het wel leuk om te doen.

Leon

Is het niet handiger om gewoon een megane te kopen met een kapot motorblok (staat er nog 1 op speurders.nl)
en alles over te bouwen?

Laurens Klein

ja, daar zat ik ook al aan te denken.

kun je een link geven? want kan hem niet zo 123 vinden.

gr.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev