Advertenties


Wanneer zijn remmen versleten?

Gestart door Wouter, 26 maart 2007, 13:10:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Ik heb de laatste tijd het idee dat ik wat harder moet trappen voordat ie hard remt. Krijg ik een paar weken geleden een folder in de bus van Renault voor een remmencheck à 10 euro. Ik laten doen, conclusie: niks aan de hand, remmen nog prima.

Ga ik gister wielen verwisselen met een vriend blijkt links achter de schijf helemaal ruw en een beetje gekarteld... Volgens hem was dat niet goed...

Is nou de garage laks geweest en hebben zij dit over het hoofd gezien of is dit geen probleem en kun je hier gewoon mee doorrijden?
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Michel Veltman

Weet het niet cker maar kan ook zijn dat je remvloeistof teveel vocht bevat...
Maar 1 van de techneuten hier kan vast meer tips/suggesties geven ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Timo Zuiderduin

bij zo'n goedkope remmencheck keuren ze je remmen meestal toch wat sneller af.

ze maken het zo goedkoop als lokkertje om zoveel mogelijk mensen naar de garage te halen en alles wat op het randje zit willen ze vaak snel gaan vervangen.

Wouter

Nouja hij remt nog wel redelijk hoor. Dus ik ga er maar vanuit dat het wel goed zit voorlopig. Ik zal het wel in de gaten houden. Ik neem ook aan dat ze niet ineens helemaal versleten zijn en niet meer remmen...
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev