Advertenties


Armsteun probleem

Gestart door DonMark, 20 maart 2007, 16:10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonMark

Hey allemaal,

Ik heb een kleine probleempje met mn armsteun van botecautosport. Ik heb alles goed gemonteerd, maar de armsteun wiebelt van links naar rechts en vice versa. Dat lijkt te komen omdat het middenstuk niet goed vastzit waardoor de armsteun incl het middenstuk heen en weer wiebelt. Bij mij zit het alleen vastgeschroefd met een moertje achter het middenstuk (onder het askbakje). Ik heb het idee dat er iets mist. Weet alleen niet wat. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of hebben gehad en wat was de oplossing vervolgens.

Greetz DonMark

wouter arnouts

welke megane gaat het ik heb een universele in gebouwd in mijn megane 1 coupe de mijne kan alleen van voor naar achter bewegen dus ik kan hem er zo uithalen is het zon verstelbare of niet grtz

DonMark

Het is geen universele. Deze is speciaal gemaakt voor de megane I '96. www.botecautosport.nl
Het ligt niet aan de armsteun, maar aan het middenstuk waaraan het zit bevestigd.

Jan van Heteren

Die middenkap zit inderdaad alleen vast met een M6 moertje aan de achterkant tussen de stoelen
Dus zal de armsteun niet echt stevig staan.... :neen:
Meganomaniac

DonMark

Is daar echt geen oplossing voor? Dit zit namelijk ook niet lekker. Is er hier niemand die dat probleem heeft opgelost?

xforce

tja een vrij brute oplossing...

de bekleding stukje weghalen, en het bevestigingsmetaal vastlassen op de bodemplaat ?
en vervolgens de bekleding er weer netjes omheen bijwerken.

het is een mogelijke optie, die sterk genoeg moet zijn

Kj

Ik ken het probleem, heb het ook in mijn Phase II. Heb een LoWeb armsteun, bevalt op zich goed. Middenconsole zit standaard alleen erg los  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev