Advertenties


Stuurbekrachtiging

Gestart door L.Fattah, 19 maart 2007, 20:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

L.Fattah

Een zware tegenvaller  ;(

Zaterdag stond ik in een parkeergarage en toen ik de auto starte maakte hij een vreemd geluid en wou hij maar niet echt op toeren komen. De auto kwam een aantal meter vooruit klapte toen met een klap (metaal achtig) stil. Ik duwde hem aan de kant en wist niet wat er aan de hand was, mn vriendin zei toen dat ik al een tijdje op de reserve reed en dat het daar welles aan zou kunnen liggen, het benzinelampje brandde echter niet, maar het lampje doet het wel (zie je bij het starten).
Toch maar mijn zus gebeld om even een jerry can met benzine mee te nemen, ik vullen en tot mijn grote verbazing start de auto weer perfect. Ik balen natuurlijk omdat dit helemaal niet nodig is, en de motor zwaar vervuild is met de restanten uit de benzinetank.
Het weekend reed de auto gewoon, maar rook wel apart  :x
Vandaag bracht ik mn vriendin naar het werk want het was natuurlijk hondenweer, en tijden het inparkeren maakte de auto een rammelend en piepend geluid en dan specifiek bij het sturen. Ik dacht K#T dat is slecht nieuws, had mn vriendin afgezet en ben toen direct doorgereden naar de Renault dealer hier in leeuwarden (Bauma&Sepp). Daar werd ik vrij vlot geholpen door een monteur en die kon mij vrij snel vertellen dat mijn stuurbekrachtigingspomp kapot is en waarschijnlijk ook een leiding.
Dit geintje zou me ongeveer 575 euro kosten, naja ik heb geen keuze dus daar staat hij nu.
Pomp wordt besteld komt morgen aan en wordt diezelfde dag of een dag later vervangen.
En nu rijd ik een ontzettend lelijke twingo(leenauto)   ;( l-  want de andere auto's waren al gereserveerd.

Stefan

#1
volgens mij hebben we het hier over een technisch probleem ivm de stuurbekrachtiging :?..... (oorspronkelijk ;))


[mod] ik ben het wel met Stefan eens, graag ontopic please. topic opgeschoont.[/mod]
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev