Advertenties


RMC SPONSORMEETING 22 APRIL 2007 in BRIELLE

Gestart door Michel Cijs, 14 maart 2007, 22:17:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Zo ik ben ook weer thuis. Vond het zelf aardig geslaagd zo. Had wel begrepen dat het wachten wat lang duurde, nemen we zeker mee voor een volgende keer. Zo te lezen hebben de meesten het wel naar hun zin gehad en dat is natuurlijk altijd de bedoeling. Laten we hopen dat de foto's het wachten wat kunnen goedmaken. Heb er al een paar gezien en heb er wel vertrouwen in. !-!

matthew

Hallo  --,wij zijn ook thuis.

Hartelijk dank voor diegene die op mijn gestempt hebben. _o_

Was een hele gezellige meeting we hebben ons prima vermaakt en een mooie foto shoot.

En na afloop lekker naar de M geweest :P.


Foto's komen van mijn zeide morgen.

Weltruste

Paultje

zo. Ik ben ook weer klaar met de meeting.

We zijn eerst met een groepje incl robert en de dames gaan eten.

En daarna hadden michel, jeroen en ik nog even iets te verwerken.... Ze zijn dus net weg.. Moesten even alle foto's over zetten naar 1 centrale plaats. Dat is dus nu gebeurd. en ik wens michel erg veel sterkte met het verder verwerken.

Het zijn er namelijk best veel............

Maar om even terug te komen op de meeting.
Vond het echt super! vond het opzich jammer dat ik niet echt veel heb kunnen kletsen met iedereen. Omdat we op de foto locatie waren. Maar wat ik zo zag en hoorde had iedereen het flink naar hun zin. En de weer goden waren ons wederom goed gezind.

wil Robert, zn crew, de dames en zn ouders nog even super bedanken voor het ontvangst aldaar.
en wil michel V. bedanken voor de organisatie. ( en natuurlijk ook de andere mensen van de organisatie )


En op naar de volgende!!

snappie

Michel Veltman

Zo goedemorgen allemaal.

Vandaag 1e moment om pc aan te zetten en te reflecteren op de dag van gisteren.
Eigenlijk samengevat een fantastische dag gehad met de nodige actie en heel veel gezelligheid! Mijn buikspieren zijn weer getraind van het vele lachen!

Uiteraard nemen we het puntje van de wachttijd gedurende de fotoshoot mee als bagage, tenslotte was dit de 1e x dat we zoiets hebben georganiseerd en voor een 1e meeting ben ik zeer tevreden !-!
Derhalve wil ik wel aanmerken dat gezien de enorme hoeveelheid auto's (35) we denk ik nog behoorlijk vlot de foto's hebben weten te maken. Je ontkomt er tenslotte niet aan om tijd nodig te hebben om heen te rijden, de auto's juist te plaatsen, showroomplaten te plaatsen en dan foto's te maken en dat 3x om alle plekken te benutten ;)

Want zeg nou zelf, liever mooie foto's en enig wachttijd dan weinig wachttijd en minder mooie foto's  ;)

Wil ook Robert, en zijn familie heel erg bedanken voor de gastvrijheid en gezelligheid van de gehele dag, helemaal top!
En Daniële en Eveline voor de professionaliteit en spontaniteit voor het poseren!

Rest mij nog de dankbare taak om de 10+ GB aan verzamelde foto's te selecteren/filteren/uploaden naar het internet ;)
Zal proberen vanavond de 1e selectie online te zetten. Vermoedelijk zullen de foto's niet per groepje gepost worden, dit doordat de foto's niet in chronologische volgorde op mn laptop staan ;)

And last but certainly not least een dank richting Paulien, Erik, Jeroen en Paul voor het maken van topfoto's !-! (en Marije voor het assisteren!)
(heb nu paar foto's gezien en kan niet anders zeggen dan  _o_ )
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zijn weer mooie plaatjes geworden mensen. Ook namens mij alle winnaars van harte  !-! Goed te horen dat het weer een geslaagde meeting is geweest, volgende probeer ik er gewoon weer bij te zijn  Y

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Zo ik heb slecht nieuws, alle foto's zijn mislukt...

Alleen deze is gelukt

;)

Sjors

1april is afgelopen hoor Jeroen  ;)

Sluit me aan bij iedereen, was gezellig en heerlijk weer. Wachten duurde wat lang maar ja dat hoord erbij.
Ben benieuwd naar de foto's  !-!

Monte Carlo!! aan de Maas!!

Bart Van de Sande

Proficiat iedereen die in de prijzen zijn gevallen. Het klink weer als een schitterende meeting die ik gemist heb he. Normaal wilde ik ook komen maar haal het niet met men CC. Zelf Speed heb ik nu afgezegd. Ben benieuwd om alle foto's te zien.

Jeroen


ericmd

#115
meer meer  _o_  _o_  !-!  :)  :q Zit ons hier een beetje lekker te maken. Nou ja, zo hou je wel de aandacht ;)  hahaha

Jeroen

En nog wat algemene foto's

















Even klikkerdeklik doen  !-!

Michel Veltman

om alvast in de stemming te komen een kleine sneak preview ;)



o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Erik van der Velde


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev