Advertenties

witte/lexus 3e remlicht

Gestart door vdwaldennis, 9 maart 2007, 15:32:10

Vorige topic - Volgende topic

vdwaldennis

Ik heb een hele tijd geleden hier een topic over gelezen. Joost had een 307 remlicht er in gedaan.
Zijn er ondertussen (1,5 jaar verder) andere opties? Zijn er nog meer auto's die dezelfde maat hebben en die ik ook zou kunnen gebruiken?
Ik ben heel benieuwd vooral naar de kosten, aangezien ik nog op zoek ben naar een spoiler eerst.

Dirk Kuipers

Ja, dat zou ik ook wel willen weten... En is hij er dan bv ook te krijgen met een zwarte achtergrond? Net als bv de zwarte angeleyes?

Reinier Goorden

Je kan Robert van RB cartuning eens raadplegen. Hij is er mee bezig of dacht er over om ze te laten maken/leveren.

Mrtijn

Die zijn voor de megane 2.

Maar je ken t altijd vragen  want volgens mij zijn ze er ook kant en klaar voor de megane, de chrome dan.

Reinier Goorden

Je leest niet goed. Hij is er mee bezig of laat ze maken ;)

Mrtijn

Owja mijn fout ik dacht dat je die van de megane 2 bedoelde

RB Cartuning

Beste leden,

Voor de Megane 2 zijn ze er nu, dat wil zeggen ik kan ze bestellen. Ik ben nu aan het nagaan of ik voor de Megane 1 fase 1&2 ze kan laten maken met LEDs. Helaas is het zo dat ik er dan gelijk een paar honderd moet afnemen, maar ik ben het aan het uitzoeken hoe duur het dan zal zijn. Want op dit moment bestaan er geen die zonder aanpassingen erop kunnen.

Ik hou jullie op de hoogte.

groeten,

Robert
RB cartuning

Antonio

Kijk beste mensen, het word weer voor ons geregeld.

Maare mocht je ze op de kop kunnen tikken.

ik teken ervoor

vdwaldennis

ik ben ook benieuwd robert wat het gaat kosten
grtz

grundhi

Martin1982

Krijg ook wel wat kriebeltjes als ik dit zo hoor :)

freek

jo me 2 :D

ben al heeel lang opzoek en ik zie et wel eens maar das meestal gespoten denk ik dan
only men of stihl

Sjors

Ik ook alleendan wel de Smoke versie ivm zwarte lexus look lampen
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Malt

Ik heb er ook wel interesse in als het makkelijk aan te monteren is en de kosten niet al te hoog zijn.

Boy

ik heb de witte 3e remlichtjes een rijdje geleden ergens te koop zien staan op een site uit frankrijk ;)
de hadden ook witte mistlampen en achterlichten, ik zal eens kijken of ik die site nog kan vinden  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev