Advertenties


startonderbreker

Gestart door TrickeY, 27 februari 2007, 23:58:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Citaat van: WalkingDisaster op 27 maart 2008, 22:35:10
zou je niet een alarm in kunnen bouwen die ook een signaal verstuurd naar je deuren, en die aansluiten op het open/sluit knopje in je middenconsole? Dan druk je 1x je auto open met je sleutel (startonderbreker eraf) en dan voor de rest het alarm gebruiken.

Er blijven dan 2 vragen hangen

1: Gaat de startonderbreker er vanzelf op zodra je een bepaalde tijd geen contact meer hebt.

2: Gaat de startonderbreker er ook op als je het ont/ver-grendel knopje binnen in de auto gebruikt?
Ik citeer mezelf even met de antwoorden die misschien handig kunnen zijn:

1: Na 10 minuten stond de startonderbreker nog steeds uit nadat wij de megane met de sleutel op slot hadden gedraaid

2: Niet dat ik zo kon zien :)

Misschien goed nieuws?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Een vriend van mij heeft zijn startonderbreker er ooit ook afgehaalt, en zelfs als hij de ccu loshaalt, blijft die startonderbreker eraf (bij een megane coupe 96).
Misschien dat je daarmee geluk moet hebben?Ik weet het niet..

Maar je hebt je accu ook al eens losgekoppeld? Of dat nog niet geprobeert?

Robin

Citaat van: Dirk Kuipers op 31 maart 2008, 10:29:53
Een vriend van mij heeft zijn startonderbreker er ooit ook afgehaalt, en zelfs als hij de ccu loshaalt, blijft die startonderbreker eraf (bij een megane coupe 96).
Misschien dat je daarmee geluk moet hebben?Ik weet het niet..

Maar je hebt je accu ook al eens losgekoppeld? Of dat nog niet geprobeert?
Heb je het tegen mij? Nee niet gedaan, ook niet nodig, als jouw alarm je deuren schakelt via de schakelaar bij je alarmverlichting is dat toch prima? :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

schop!

Iemand nog tips/ideeen?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

richardb

is het niet mogelijk om de onderbreking er met chiptuning uit te schrijven?

matthew

nope,een zaak die je startonderbreker eruit kan schrijven is ac tronics,kost geloof ik 250euro.

Chiptuner wijzigd alleen de software voor inspuiting

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev