Advertenties


gezocht: een spuiter voor het spuiten van mijn achterbumper?

Gestart door fluissie, 22 februari 2007, 20:15:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fluissie

hallo allemaal

ik zocht iemand die mijn nieuwe tunings achterbumper en gril wil en kan spuiten voor een redelijk bedrag.
heb is navraag gedaan bij diverse schade-herstelbedrijven maar die vragen achterlijke bedragen ervoor  l- :? misschien dat iemand hier wel een leuke cent wil bijverdienen  !-!

als er iemand is die mij kan helpen hoor ik t graag! Y

--

kremers

weet hier in het zuiden  nog wel een GOEDE spuiter die zich niet de hoofdprijs vraagt, het blijft echter de vraag waar kom je vandaan ??

dreamer

Citaat van: Sammy en Danny op 22 februari 2007, 21:37:47
weet hier in het zuiden  nog wel een GOEDE spuiter die zich niet de hoofdprijs vraagt, het blijft echter de vraag waar kom je vandaan ??

hoever in het zuiden is dat dan? ik ben er ook naar eentje op zoek

kremers

in heerlen !!

Bij honda Rotor kunnen ze een scherpe prijs maken, heb namelijks ooit een complete auto laten overspuiten.
dit incl strak maken,hun afplakken enz enz enz .... (Dit was een Audi A4) voor 900,00 all in en met garantie !!!


en zouden ze dat nu niet meer doen, dan heb ik nog wel iemand die als er met meerdere delen word aangeleverd ook nette prijzen worden gemaakt !

dreamer

das ietsie verder in het zuiden dan ik dacht maar wat kost het me anders voor motorkap en voorbumper bij die andere dan, ben wel bereid stukkie te rijden als het genoeg scheelt en goed werk levert

fluissie

heerlen, ai

ik kom uit geldermalsen vlakbij tiel dus dat is een behoorlijk eind voor mij 8)7

niemand anders jongens hier in de buurt?! zullen er toch genoeg zijn die hun spullen hebben laten spuiten lijkt mij  Y :?

hoeft ook niet voor een spot prijs! , zolang het maar redelijk is...

-- -- --

megane74

Autoschadebedrijf Zuurhout in schalkwijk. Erg goede spuiter.

dreamer

fluissie, welke kleur heb jij nodig anders kunnen we samen gaan, scheelt voor ons beiden in de kosten.
ik kom van den bosch.     oja, ik heb geel 377

fluissie

eey dreamer 

ik heb volgens mij 432 blauw met. weet je al een spuiter dan in onze omgeving?
het is in ieder geval een goed idee  !-! zal wellicht schelen in de kosten......

groetjes

fluissie

heb ik al gedaan remko  Y

dan kom je op bedragen rond de 250 euro! voor alleen de achterbumper  :x ,     ik denk er zal wel iemand bij de club zitten die kan spuiten of een leuk adres weet  :P

maar valt tot dusver tegne  8)7

--

xforce

hey ik kom ook uit den bosch (maaspoort),
en ik zou eventueel wel mee kunnen doen met spuiten in blauw 432.

sebastiaan

ik weet een goede en niet te dure in Drunen en een in Tiel.
moet alleen even nakijken hoe ze beide ook al weer heten...

xforce

Citaat van: Remko de W. op 24 februari 2007, 09:47:23
hou er rekening mee, dat binnen de range van kleurnummers nog verschil kan zitten,
bij sommige kleurnummers zitten er wel 4, bij die van mij iig wel...

Oke, bedankt voor de tip !!

rombartus

In Tiel kun je langs de T.A.B rijden,die zit op industrieterrein Kellen.
Die spuiten zonder bon,heb er een tijdje een bumper + lijst laten spuiten voor 125 euro.
Groetjes Bart.

sebastiaan

Citaat van: Bart op 24 februari 2007, 12:12:11
In Tiel kun je langs de T.A.B rijden,die zit op industrieterrein Kellen.
Die spuiten zonder bon,heb er een tijdje een bumper + lijst laten spuiten voor 125 euro.
Groetjes Bart.
zijn dat die gasten in een verzamelpand waar ook classic cars verkocht worden? dat je onder een overkapping moet rijden. zo ja, die bedoel ik ook.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev