Advertenties


ontwasemen voorruit

Gestart door RuuP, 12 december 2004, 21:28:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pilootje

Met de blower aan gaat t idd niet snel. Maar zoals andere ook al hadden gezegd die zonneklepjes omlaag doen.

Heb er zelf gelukkig niet zo veel last van omdat ik voorruit verwarming heb!!:D :)

Michel Veltman

ik merk zelf de laatste paar dagen ook dat mn voorraam aan binnenkant vrij snel wat beslaat...gelukkig heb ik een zacht sponsjes (ofzo) in de auto liggen waarmee ik voorraam snel weer beter zichtbaar kan krijgen :D

maar het is idd best lastig die beslaande voorruit aan binnenkant...ga zeker de tip eens proberen om zonneklep naar beneden te richten (moet deze helemaal evenwijdig aan voorraam of zeg maar voor 50% uitgeklapt?)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

#17
Citaat van: pilootje op 17 december 2004, 18:23:43
Met de blower aan gaat t idd niet snel. Maar zoals andere ook al hadden gezegd die zonneklepjes omlaag doen.

Heb er zelf gelukkig niet zo veel last van omdat ik voorruit verwarming heb!!:D :)

ook ideaal !

@michel, gewoon net iets van het raam af zodat het echt gaat circuleren

rombartus

maar dan moet je auto het wel doen :)

Michel Cijs


wess

je kan ook je binnen raam behandelen, schoonmaken of gaten in je auto opsporen :D

pilootje

Als me auto het doet... dan loopt ie ook mooi.... Als ie dat nou ook altijd zou blijven doen!! :-\


Voorruit verwarming doet het wel altijd!! ;D

rombartus


pilootje

JA daar ga ik wel vanuit! Anders moet ik gaan zoeken naar een andere... ::)

Ronald

Citaat van: pilootje op 17 december 2004, 18:23:43
Met de blower aan gaat t idd niet snel. Maar zoals andere ook al hadden gezegd die zonneklepjes omlaag doen.

Heb er zelf gelukkig niet zo veel last van omdat ik voorruit verwarming heb!!:D :)

is nieuw voor mij wat moet ik mij eigen hier bij voorstellen zoiets als de achteruitverwarming

peterachterop

Ja in de focus zit dat ook.
Hele dunne draadjes die door de ruit lopen maar dan niet door de hele ruit maar om de zijkant en achter de spiegel en 2 tot 4x volgens mij van boven naar beneden.

Timski

Stelletje ouwe wijven ;D
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen over het ontwasemen van een voorruit :'(
Deze topic hoort definitief bij klets maar raak ;)

Nou, dan doe ik ook maar een duit in het zakje. Ik heb gewoon GEEN voorruit. Das ook makkelijk :D

peterachterop

Citaat van: Timski op 14 januari 2005, 21:02:42
Stelletje ouwe wijven ;D
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen over het ontwasemen van een voorruit :'(
Deze topic hoort definitief bij klets maar raak ;)

Nou, dan doe ik ook maar een duit in het zakje. Ik heb gewoon GEEN voorruit. Das ook makkelijk :D

Of bij humor. :) :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ronald

ruitenwissers aan de binnen zijde plaatsen, das de oplossing :P
of leen de f?hn van je vriendin/vriend ... gaat ook lekker snel  ;D alleen dat verlengsnoer das lastig

als we dan toch gaan flauwe kulle

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev