Advertenties


RMC Openingsmeeting 25 Maart in Ommen

Gestart door Michel Cijs, 13 februari 2007, 20:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paultje

dat wil je niet...... dus ik zal het jullie besparen....
snappie

Dennis Postma

Het had wel leuke foto´s opgeleverd denk ik  8)7

remko277

Wordt er nog een tussenmeeting gehouden ergens in de buurt van Utrecht ofzo om samen heen te touren?

Reinier Goorden

Als je een pompstation weet op de A28 net na Utrecht vind ik het best Y
Ik kom over de A27 vanuit het zuiden en ga dan bij Utrecht de A28 op.

Jan van Heteren

Voor iedereen die naar deze openingsmeeting komt
houden jullie er rekening mee dat zaterdag op zondag om 02.00u de zomertijd ingaat
dat betekend 1 uur voorruit met de klok! Y

Het zou natuurlijk jammer zijn als jullie te laat komen.... :D
Meganomaniac

matthew

Goed dat het even wordt gemeld dacht dat het volgende week was de klok verzetten

Marc Brouwer

Jan,

De uitleg van de route is duidelijk maar misschien kun je de kruising (straatnaam van de andere weg) noemen met de Hessenweg noemen waar afgeslagen moet worden. Met een kruising is het voor de meeste (waaronder mijzelf) iets makkelijker navigeren.

Ik zal dan kijken of ik even een plaatje van Mapquest hier op het forum kan gooien voor de niet TomTom-ers onder ons.
"We Shall Not Be Moved"

Reinier Goorden

Zou fijn zijn ja, heb ook al ff zitten snuffelen maar helemaal zeker ben ik er nog niet van.

Jan van Heteren

Het laatste stukje van de Hessenweg N34 bij de parkeerplaats de (varkens)markt heet de Varsenerdijk
De weg waar je als laatste linksaf moet bij de stoplichten heet als het goed is Markt
Dus 2 opties je kunt de kruising intoetsen of je kunt 1 van beide straten intoetsen
het kan absoluut niet fout als je dit onthoud... ;)

Als je vanaf Zwolle komt (de A28) en je gaat bij afslag Ommen van de snelweg af, kom je op de Hessenweg
Deze vervolg je als maar rechtdoor, dat is een km of 20
Aan deze weg zitten een aantal stoplichten de eerste die je tegenkomt is net na de afslag van de snelweg deze moet je rechtdoor,
dan kom je weer bij stoplichten dat is ter hoogte van Dalfsen, deze ga je ook weer rechtdoor
dan kom je bij de derde stoplichten dan ben je net in de bebouwdekom van Ommen ingereden deze ga linksaf
Als je terhoogte van Ommen bent (de bebouwde kom) zie je aan de linkerkant een grote parkeerplaats, dit is de parkeerplaats waar afgesproken word..... 
Meganomaniac

Jan van Heteren

Meganomaniac

Marc Brouwer

Top Jan...  !-!

Bedankt voor de uitleg  ;)
"We Shall Not Be Moved"

Kj

Is die weg van de A28 naar Ommen ook niet een weg stikvol flitspalen??  8)7

lúk

daar staan er wel veel  ;) maar die zijn meestal met een vuilniszak beplakt  :D teminste was vroeger wel zo
of dat nu nog zo is weet ik nie  ;)

Jan van Heteren

Er staan er inderdaad wel een paar.... ;)
Meganomaniac

Michel Cijs

Alvast de groepsindeling voor zondag. Groep 1 en 2 moeten rond kwart voor 1 op het terrein zijn  :q

groep 1   
   
Jochem Dobbelaar   2
KeesJan Ruissen   1
Stefan vd Heuvel   2
Luk Dijkstra   1
Remko LvB   1
Benjamin Renon   1
Matthew Melsen*   2
   
groep 2   
   
Michel Cijs   2
Nils Bloemendaal   2
Reinier Goorden   2
Patrick Groot   1
Ernesto Petelin   1
Marc Brouwer   1
Michell vd Brink   1
   
groep 3   
   
Dennis Postma   3
Arjan Kamman   2
Remko Voets   2
Michel Veltman   2

groep 4   
   
Jan v Heteren   2
Paul Bronius   2
Jeroen Vlug   2
Paul Klaverdijk   1
Niek Bosch   2
   


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev