Advertenties


RMC Openingsmeeting 25 Maart in Ommen

Gestart door Michel Cijs, 13 februari 2007, 20:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lúk

ik ben ook weer thuis  !-! van een gezellige dag  het was erg leuk  !-!
en daarna zijn we nog eve gezellig wezen wokken met een groepje  !-!
helaas sluit ik mijn dag slecht af. rij net nog eve schade aan me achterbumper toen ik me auto in de schuur wou zetten  ;( ;(

Paultje

oeps... erg?? wel zonde om zo je dag af te sluiten
snappie

lúk

moa wat krassen in de lak gelukkig geen blik geraakt maarja baal als een stekker  ;( ;(
me coupe gaat 2 en 3 april naar dealer heeft ook een spuiter zal vragen of ze het kunne fiksen

Jeroen

Zo ook weer thuis.

Was een superdagje zo  !-!
Jan en Pien  _o_

Reinier Goorden


lúk


Kj

Superdag, beregezellig, weertje heerlijk! Wat wil je nog meer? Juist! Eten!! En daar mogen ze nog een paar kleine verbeteringetjes doorvoeren bij Mr. Wok of zoiets.....

Maar overall: Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  !-! !-! !-! !-! !-! !-!

Ben door die kerstJochemman in het bos ook voorgoed genezen van mijn kaboutertjes bijgeloof....

matthew

Wij zijn ook weer thuis was idd een hele gezellige dag vandaag.
We hebben ook nog met groepje bij mr wok gegeten daar was het ook nog heel gezellig.
Foto's volgen z.s.m.

--

Michel Cijs

het was weer top vandaag, marije en ik vonden het gamen fantastisch. Het weer zat lekker mee en het was gewoon super gezellig met een mooie opkomst  !-!

Jan, Pien en Gotcha bedankt voor de leuke dag  Y

foto's volgen  :q

Patrick

Ik ben ook weer thuis,
het was weer een gezellig dagje !-!

Michel Veltman

#145
zo ook net weer thuis
Jan en Paulien, top geregeld !-!

ook complimenten aan Remko voor de een erg goed geregelde inkoopactie matten actie !-!
En Mark niet te vergeten voor de welkomstpakketten !-!
Heb me wederom prima vermaakt bij het lasergamen en bij de woktoko!

Kortom weer een TOP dag achter de rug waarbij ik voor zover ik weet de C-R-E-W letters nog niet (allemaal?) kwijt ben geraakt, dit itt mn collega stagiare  :q  :D

en sja de kerstman die langsdropte...dacht dat dit weekend alleen het uur vooruit ging, niet 6maanden  8)7
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nils

 !-! Was weer een super meeting  !-!

Op naar Brielle, heb er nu alweer zin in... 8)

matthew



Remko LvB

#149
Zo eindelijk ff de tijd om ook een reactie te plaatsen.

Ten eerst wil ik Jan, Pien en Gotcha bedanken voor de organisatie. Heb me zwaar vermaakt, weer zat mee, en wist niet wat ik er van moest verwachten, outdoor lasergamen, maar is zeker een aanrader. Top !

Helaas laatste potje niet kunnen winnen, hopelijk heeft Jochem er van geleerd, want als ie op deze manier het land moet verdedigen wordt het nooit wat ;)

Ps 2 all. Mooie foto's hoor. Geeft de sfeer goed weer.

Grtz. Remko

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev