Advertenties


speling bestuurdersstoel

Gestart door dream-on, 11 februari 2007, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

dream-on

Hallo,
Weet iemand hoeveel speling de rugleuning van de bestuurdersstoel mag hebben van mijn Coupetje serie 1? Volgens de garage heeft de mijne teveel en komt ie niet door de keuring  :neen: En waar kan je een beetje leuke sportuitlaat eronder laten zetten op een goede manier?? (in Friesland/Groningen) de beide dempers zijn lek dus moeten toch vervangen worden.

Stefan

Citaat van: dream-on op 11 februari 2007, 20:44:41
En waar kan je een beetje leuke sportuitlaat eronder laten zetten op een goede manier?? (in Friesland/Groningen) de beide dempers zijn lek dus moeten toch vervangen worden.

EPS...!!?? ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dream-on

Tja je kan niet alles hebben, er mankeert zelfs nog veel meer aan tot mijn verdriet maar ik wil 'm ook niet kwijt. Dus heeft iemand alsjeblieft antwoord op mijn vraag mbt de bestuurdersstoel want die zijn duur (sloperij valt nog mee maar toch....). De sportuitlaat moet nog maar ff wachten, eerst maar alles vervangen en zien hoeveel geld er overblijft.

dream-on

Zijn we mee bezig geweest maar kunnen er al heel slecht bij met al die bekleding en stoel eruit halen is een lastige klus.
Er mankeert nog veel meer aan mijn Coupeetje tot mijn verdriet. Lampjes in het dashboard welke het niet doen, een gezandstraald voorruit en dus slechte ruitenwissers, dempers lek (beide), voorremmen (schijf en blokken) moeten vervangen worden, LPG installatie is werkt niet goed (CO en Lambda te hoog) en ga zo maar door. MAARRRRR er zit maar 1 roestplek op dus waarom wegdoen en het is een leuke wagen met fijne geluidsinstallatie dus dan maak je keuzes en dat is ondanks advies van de Renault garage HOUDEN!
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik van die voorstoel het meeste baal. Later van de week nog maar eens kijken. Je weet zeker niet hoeveel speling de leuning in cm mag hebben? Sorry voor het lange verhaal  8)7

wouter arnouts

dat is bij mij ook maar er is niks van gezegd en bij mij was mijn lambasonde ook kapot zijn +/- 100 euro geloof ik grtz

dream-on

Ja bij mij heeft de garage het er zelfs over dat er zo aan de installatie geknutseld is dat het een G2 is geworden ipv G3 :?En de gasinstalateur zei dat het waarschijnlijk verdamper is maar donderdag weet ik meer dan gaat ie naar de lpg garage hopelijk alleen maar lambda sonde, zou wel schelen.

Patrick

De speling op de rugleuning van de stoel is geen afkeur,
in de regelgeving van de APK staat alleen dat de rugleuning vergrendeld moet zijn.
Over speling word niet gespoken.

dream-on

Dat dacht ik dus ook ook staat er niets bij de RDW op de site over alleen over de vergrendeling en die is okay. Maar volgens de Renault garage is het afkeur. Maar binnenkort maar even second opinion aanvragen want ook de kosten zijn bij de Renault meer dan ik voor de auto betaald heb  ;( 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev