Advertenties


phase 2 met phase 1 neus?

Gestart door marcellino, 9 februari 2007, 01:11:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

marcellino

heej mensen,
Ik heb de mogelijkheid om een phase 2 2.0 16v aan te schaffen, rijdt nu in een phase 1 1.6e. Keuze snel te maken natuurlijk.
Maar ik vindt persoonlijk de voorkant(neus) van de phase 1 mooier als die van de phase 2, bestaat de mogelijkheid om de neus van de 1 naar de 2 te zetten?
Of zit hier zo veel aanpassingswerk in dat de kosten flink gaan oplopen?

Heb gezocht op het forum, weet dat andersom, dus van 2 naar 1 wel lukt.



Boy

Alles is te maken, als je alle onderdelen van een phase 1 kunt aankomen (motorkap, voorbumper, grille, koplampen, spatborden e.d)  ;)
Ik denk dat je beter een phase 1 2.0 16v kunt kopen en gewoon phase 2 achterlichten, kofferklep en achterbumper monteren, is is veel makkelijker  !-!
En hiervan hoef je niks passend te maken lijkt me...

Jeroen

Volgen mij was het eenvoudiger om van Ph 1 naar Ph2 te gaan dan andersom.

Boy

ik denk niet dat hij zijn hele phase 1 of 2 wil op offeren :P
gewoon een donor(sloop) auto zoeken ;)

marcellino

#4
Ben natuurlijk in het bezit van een phase 1 dus die onderdelen heb ik wel,en tja bumber motorkap en koplampen zijn nu ook niet origineel meer  o-)
trouwens had ze vanmiddag naast elkaar staan en ik vindt niet alleen de neus van de phase 1 mooier maar de hele auto, de achterkant, het interieur.

Dus dan zijn er een paar opties:
1. wat hier al eerder genoemd werd; op zoek te gaan naar een phase 1 2.0 16v
2. veel onderdelen van mn phase 1 overzetten op de phase 2( veel extra kosten e.d.)
3. of opzoek gaan naar enkel een motorblok 2.0 16v en een gering aantal km
4. gewoon tevreden zijn met wat ik nu rijdt en lekker laten zoals het is. (voor mensen die net als ik besmet zijn met het tuningvirus, is dat natuurlijk geen optie o-)) je auto is nooit af en perfect!

Boy

#5
een 2.0 16v blok in een 1.6 zetten is echt niet te doen,

je zegt dat je alles van een phase 1 mooier vind dan de phase 2  :q waarom koop je dan geen phase 1?
voor het bouwjaar en de kilometerstand?

>edit<

als je bijvoorbeeld andere bumpers, lexus achterlichten en een strakke achterklep maakt dan zie je aan de achterkant al niet meer of het een phase 1 of 2 is  ;)

Andy2

Waarom pas je de motorkap van de fase 2 niet aan?
laat de gaten in de neus dicht maken, ruitesproeiers verplaatsen en de lijn onderlangs de neus door laten lopen, dan krijg je een prachtige voorkant. Booskijkertjes erbij of de motorkap laten doorlassen.


Boy

dan heb je nog steeds de phase 2 koplampen en voorbumper ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev