Advertenties

dak bekleden

Gestart door eliatuning, 4 februari 2007, 00:01:59

Vorige topic - Volgende topic

tg_megane

gewoon alles net als die witten !

ben alleen nog geen 18 maar dan kan ik er rekening mee houden

gegroet anne

Dirc

Edgar, heb je dit zelf gedaan of laten doen?

Dirk Kuipers

Citeergewoon alles net als die witten !

gegroet anne
Ik denk dat je dan serieus mag gaan sparen. Ik heb een keer wat offertes gevraagt om alleen mijn stoelen en achterbank te bekleden. Dit kwam al op een €1000,- á €1500,-.

CiteerVoor foto`s:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6573.0
Ik krijg het niet te zien, klopt dit?

Edgar

Klopt zijn verplaatst naar het klets maar raak gedeelte.

@ dirk dit is een beetje de kleur waar je het een tijdje terug over had of niet??
Schrok toen al dat ik niet de enige zou blijven, maar vooralsnog is deze kleur nog nooit gespoten op een auto. Alleen 1 motor in Europa rijdt met deze kleur rond.

En ik heb alles zelf bekleed in de avonduren. Met een hoop geduld en lijm. De stoelen zijn bekleed door mijn schoonmoeder.

YVE5

Citaat van: tg_megane op  1 juni 2007, 18:18:56
gewoon alles net als die witten !

gegroet anne

Noemt dan ne keer op wat er overtrokken is en wat niet...
Mor reken toch op +5000 euro hoor, als je alles laat doen. Want dat spuiten enzo is ook niet goedkoop...
Ik denk dat je best een auto aankoopt, verzekering, belastingen, benzine enzo betaald.
Dan kijkt hoeveel geld je nog overhoudt..
Met dat geld een verlaging en velgen koopt en dan nog eens kijkt naar je budget...

Want tis allemaal niet goedkoop... Tenzij je ouders goed sponsoren, anders twijfel ik of je dat kunt realiseren...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

tg_megane

mij wage die ik ga kope is al buite kant getuned die van raymond la nog wat ...:!-! een parelmoerlak groene megane

dus hoeft em nog alleen nog maar met leer te bekleden en klaar

@edgar relexte schoon moeder heb jij zeg die je helpt met bekleden!!!!

later anne

Dirc

@edgar, wat bedoel je met de kleur waar ik het tijdje terug over had? Of bedoel je Dirk kuipers?

Kun je mij eens uitleggen hoe je dat precies doet met die skai en waar je de stof gekocht hebt? Ik zag dat je dak zwart was?

Ik heb zelf een gele megane dus weet niet of wit bij mij mooi staat? Iemand ideeen fotos?

YVE5

Citaat van: tg_megane op  1 juni 2007, 20:04:14
mij wage die ik ga kope is al buite kant getuned die van raymond la nog wat ...:!-! een parelmoerlak groene megane

dus hoeft em nog alleen nog maar met leer te bekleden en klaar

@edgar relexte schoon moeder heb jij zeg die je helpt met bekleden!!!!

later anne

OK, dan heb ik nix gezegd van die auto ;) sorry...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

tg_megane

Citaat van: Dirk Kuipers op  1 juni 2007, 19:08:25

CiteerVoor foto`s:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6573.0
Ik krijg het niet te zien, klopt dit?

klopt want ik krijg een fout melding dirk later anne "dus bij mij is het ook"

Edgar

Ja is dus verplaatst naar klets maar raak topic.

Bedoelde Dirk Kuipers die had het over een zwart met goude kleur of dit bestond en te doen was...

Ik heb de stof via marktplaats op de kop getikt gewoon skaileer uit de auto industrie. Vervolgens de delen ingesmeerd met bison TIX en verlijmd met elkaar. Denk nou niet dat je dit ff doet, ik heb toch aardig wat stof verknald voordat het er naar mijn zin op zat. Ben nog niet helemaal tevreden over alles maarja komt wel weer een keer als ik zin heb.

Dirk Kuipers

Ja precies.

Ik heb nu alle interieur delen uit mijn auto gesloopt, en ben ze zwart aan het spuiten. Alleen het dashboard zit er nog wel in, alleen denk ik dat ik die er in laat zitten en hem gewoon in de auto spuiten ga.

Alleen als ik alles zwart heb, is het ook zo'n raar gezicht dat het dak nog de originele kleur heeft, dus die zou ik graag met een zwart stofje bekleden. Maargoed, zie nog wel even hoe ik dit precies doen ga. Eerst maar eens van die bison TIX halen.. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev