Advertenties

dak bekleden

Gestart door eliatuning, 4 februari 2007, 00:01:59

Vorige topic - Volgende topic

eliatuning

ik zou graag mijn dak willen bekleden met grijs leder. maar hoe krijg ik de bekleding er het beste van af? is dit geplakt of hoe zit dat vast?

greetz
rather low and slow than high and fast

Edgar

Zit geplakt en geklemd tussen de aangrenzende plastic delen. Je kan de gehele hemel eruit halen. Bij mij lukte dit niet echt dus heb ik het geheel gewoon in de auto bekleed is wat lastiger maar ja het zit er wel in...

eliatuning

plakken jullie dat leder dan op die bekleding, of doen jullie die er dan eerst af?
zou het mooi zijn om een witte dakbekleding te hebben, en daar het renault teken in, in het zwart?

greetz

Edgar

Ik heb alles gewoon laten zitten en eroverheen geplatkt zie je niks van.

Wat jij mooi vindt... ;)

eliatuning

met wat heb jij dat geplakt? dan kan ik dat mss ook zo doen

Edgar

Ik heb Bison Tix gebruikt. Is een contactlijm welke je op beide delen aanbrengt, 10 minuutjes laat drogen en vervolgens druk je de delen tegen elkaar. Denk erom als je het vast drukt zit het ook gelijk vast en kun je niet meer schuiven.

eliatuning

ga het eerst eens passen dan, en dat maken met het teken in het midden
en dan die bizon gebruiken

bedankt alvast he edgar

Edgar

eliatuning

hoe zitten die lijsten en zo dan vast? krijg ik die makkelijk af door er gewoon aan te trekken, of zitten die vast geklikt of zo?

Edgar

Bij het raam zitten ze geklikt met beleid lostrekken (zoals alles)

De hendels voor uitstappen zitten met Torx schroeven. En de verlichting is een combinatie van klikken en schroeven.

Succes   :)

eliatuning

bedankt
denk dat ik er in het weekend van pasen mij er eens mee ga bezig houden. enook de stijllijsten ga bekleden

bedankt allezins
greetz

Dirc

Welk soort leer gebruiken jullie hiervoor en waar haal je het? Ik ben namelijk ook iets dergelijks van plan, aangezien mijn monte carlo zwart leer heeft, lijkt me wit wel mooi op mijn dak en hoedenplank.

Is het dat nep-leer 'sky' ofzo?

YVE5

skai  is de juiste benaming :)
Maar je kan ook echt leder gebruiken... Let er wel op dat echt leder een stuk zwaarder is, dus alles moet goed geplakt zijn, anders kan het zijn dat het na enige tijd niet meer mooi gaat zijn...

Als je nog nooit met leder gewerkt hebt, zou ik eraf blijven, want om het echt perfect te krijgen, das ni simpel vind ik...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dirc

Met skai ook niet? Ik hoorde dat het redelijk eenvoudige stof is om mee te werken?

peterachterop

Citaat van: SaxoHolicDe nieuwe aanpassingen aant interieur..

- Dakhemel in leder
- Zonnekleppen in leder
- vloermatten in leder
- armsteun in leder
- handgrepen en details int groen gespoten

better pics will follow soon ;)

Dit is een serie fotos vaneen belg op het AM forum.
Metleder bekleden van het dak kun je beter laten doen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev